Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-22 15:19:10 följande:
    Tja..jag tror att jag har ploffsar här då..två par brallor och lika många bindor har redan förbrukats.. Jag vill sååå gärna sniffa bebbe men gärna slippa allt innan Jag "packar" under tiden som jag sitter här,maken får springa medan jag dirigerar*jag kan inte röra mig pga ploffsandet* Tack snälla för alla Lycka Till
    Stort lycka till! Mitt vatten sipprade/rann och strax efter kom värkarna. andra hinnan fick de ta på BB.

Snart snusar du lillbebis! Mysigt!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 20:57:17 följande:
    Tack gumman Jag hoppas du har rätt! Eller som Emmsan sa: Det är skönare att föda barn när vatten har gått
    Hmm...mitt vatten gick och jag tror att Emmsan förskönar sanningen lite
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 21:08:36 följande:
    Eller så hade de en enkel och snäll förlossnig- bara att du råkade missa det! Förresten, glömde svara förut- Neah har 2-veckors inskolning, med start på onsdag. Fast då tar Johan de tre första dagarna, jag är ju i på konferens då.
    Det kan ju vara så. Vart ska du på konferens? Guldfiskminne du vet
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 21:08:39 följande:
    Jag blir helt genomglad att så många ger mig förslag*varm i hjärtat* Maja är nog min favvo och Ida..sen ringde min pappa och påminde mig om att farmor hette Annie. Det gillar jag också men det är lite "hårt" när man säger det..fast det är ju Max också
    Tycker du Annie är hårt? Tycker alla e-namn är mjuka. Min kusin heter Annie.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-08-23 23:09:56 följande:
    vad var det för svar är ni sugna på en till? ja bakar inte för att gubben inte är redo ... ÄN
    Haha...kanske, kanske inte Just nu är det så fullt upp med allt annat känns det som.
    Preggi skrev 2009-08-23 23:10:24 följande:
    Vilken liten sötnos i BT. Man blir ju inte ett dugg bebissugen när man ser såna bilder... Hej! Det var inte igår. Allt bra med er?
    Hej! Nej, har inte varit här inne så mycket. Har shoppingtorka. Här är allt bra. Själva då?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-08-23 23:39:47 följande:
    Vad stor Noel ser ut i BT. Supersöt! Det är bra med oss med..
    Tack! Ja, han växer och frodas

NU ska jag gå och nanna. Jobbar imorgon på dagen, på kvällen tar vi tåget till Malmö där vi ska konferera tis och ons. Vi ses på torsdag!

Go natt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14