• Morty
    lillronya skrev 2009-07-21 10:42:42 följande:
    Jag vet att den jackan kommer i större storlek.Det var vinterjackan som jag hade hört bara kom upp till stl 152.
    Aha! Det är så många olika varianter på jackorna så jag är väl smått virrig.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    thelwin skrev 2009-07-21 10:36:00 följande:
    Sitter på ett hotellrum i göteborg och har precis fått reda på att jag får lite egentid på stan. Så nu vill jag gärna veta om ngn vet var det kan finnas några bra barnklädesaffärer i centrala gbg som jag kan besöka och förhoppningvis shoppa lite i.
    Tyvärr så vet jag inte några shoppar i Gbg alls.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-21 10:49:07 följande:
    Ja det är en himla massa.Vad jag förstod så var det bara vinterjackan som bara gick till 152. Lite märkligt kan man ju tycka.
    Mm...samma att de hoppar över från 128 till 140. Why lixom??
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Nikki: Söta tjejerna med sina härliga fotominer!

Plutten & Pluttan
  • Morty
    nikki2006 skrev 2009-07-21 10:57:43 följande:
    Tack så mycket. En del av mig tycker det är lite härligt och en del vill ha lite mer "normala" bilder hi hi. Du ser ju hur de ser ut på ALLA bilder
    förhoppningsvis så är det kanske bara en period...... förstår hur du känner. Mina kan knasa sig emellanåt och man vill ju ha en 'normal' bild.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Lillronya: Fina barnen! E är ju bara så cool i sin outfit inför kalasandet. Ja, A med för den delen....

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-07-21 11:21:47 följande:
    WOW vad snygg!!! Är det en vinterjacka?? Shiit så dyr...
    Helt ärligt har jag ingen aning om vad det är för material m m...... Har inte sett den live. 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-21 21:16:33 följande:
    haha ska du inte kommer fiiina färger
    fina till killar också då hoppas jag???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-21 21:22:14 följande:
    crazy salmon. finns på llm. hallonröda fanns inte där, men matchande mössa fanns. HÄRLIG färg! en sån jacka vill jag ha till isabel!
    Har du varit på LLM också idag? Hade de hängt fram alla vinterkläder? Hur var fire jackan? {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14