Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rååsa Smurfen skrev 2009-09-08 09:27:35 följande:

Jo timmy berättade för dem och de hade samtal med de berörda barnen ,och nu har jag haft ett eget samtal med han och fröken vi pratade lääänge och jag hoppas nu att detta var sista gången detta hände,jag har själv varit mobbad i just den skolan ,han går i samma klassrum som jag ,det rummet jag inte vågade lämna ensam då jag skulle gå hem ,utan min mamma fick hämta mig   Så ALDRIG någonsin jag låter min son gå möttes samma öde som jag ,aldrig det är min livs uppgift att förhindra det . Han sa i går orden jag sa till min mamma *mamma säg inget till dem de ,det blir bara värre då * Gissa att det krossade mitt hjärta
    uh jag gråter när jag läser sådant hoppas det ordnar sig
  • Tasha78

nu e jag gräsänka i 2 veckor måste nästan shoppa något för att fira

• Tasha78
    snigelina skrev 2009-09-08 09:43:00 följande:
    Fira? Haha.. Jag är också gräsänka.. till den 18:e.. var är din gubbe?
    japp jag körde honom till tåget och på hemvägen köpte jag en smörgåstårta han ska till serbien i 2 veckor var e din. Ja jag kommer ju sakna honom också men vår dotter är otroligt pappig så nu kan jag försöka omvandla henne
  • Tasha78

1 och 1 är 3 skrev 2009-09-08 09:47:38 följande:

Får jag vara med i ert gäng!? varit ensam sen i lördags... Han kommer hem och vänder fredag kväll men åker lördag igen och blir borta till fredag... Känns ganska tufft nu när han varit ledig i 2 veckor...
    så klart du får, känns det bättre på jobbet
  • Tasha78
    snigelina skrev 2009-09-08 10:06:41 följande:
    Min är i Las Vegas, kom dit i natt..
    woow låter som skoj ställe
  • Tasha78

vi åker till danmark och rånar lagerlokalen istället

• Tasha78
    JuliaochNelly skrev 2009-09-08 10:17:09 följande:
    låter som en bra ide jag packar väskan.. Gaaa jag sitter och dividerar med min pappa just nu *puuh* tur man inte bor hemma längre
    vem vinner av er två
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-09-08 10:47:28 följande:
    Hej allihopa! Usch och fy nu har vi varit sjuka i snart en vecka, eller jag iallafall. Milla har klarat sig fint tack och lov, lite snorig bara. De tar ju inga prover så vi vet om det är svinis vi haft eller inte, men mest troligt. Nu är vi på bättringsvägen iallafall. Hoppas min katvig klänning kommer idag som lite tröst Butte - ÅH så fin han är Bia! En riktig SNYGGING! Han kommer bli farlig för damerna i framtiden
    tur att lillan klarade sig
  • Tasha78

idag fick vi fin post rånis med uttrar och me&1 kattklänning

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14