Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-19 12:38:58 följande:
    Mailade minpluddevutt och frågade när hummels ytterkläder fröväntades komma in i webshopen. Augusti fick jag till svar, men jag vill ju vet NÄR, en månad är ju lång tid. Stor skillnad på början och slutet ju
    Ja det duger ju inte. De får ju precisera sej.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 13:40:52 följande:
    Goddagens Här ösregnar det igen, fy vad less jag e på vädret nu!! Oliwer blir sååå rastlös och uttsråkad dessutom! *blä*Något kul som händer?
    Hej!
    Regnar här med. Allmänt tråkigt.
    HAr nu skjutsat Micahela till kompisen hon ska åkapå semester med och Alicia till innebandyläger. Tomt här....
    Har också storhandlat, så är det gjort.
    Sutter nu här med huvudvärk och börjar jobba om två timmar. Underbart!

Här verkar allmänt lugnt bara.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 14:02:52 följande:
    Å var ska hon på semester? Kul för henne! Förstår att det blir lite tomt... Gha här jobbar jag fortfarande på middagsvilan *envis som synden*Nej då det har det inte gjort - strålande sol och varmt igår när jag jobbade *morr* Men annars har det vart trist väder med regn till och från
    Hon ska till Holland.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 10:30:04 följande:
    Hej!Jag sitter och läser bloggar och fundilerar på om jag ska shoppa mig en cupsklänning..Jag borde börja packa ner i flyttlådor men det är ju en annan sak Vad gör du?
    Hej!
    Cupsklänning är fina grejjor!

Ja det är ju en sak vad man borde och en annan vad man gör...
    JAg städar och sitter här mellan varven. Trist att städa ju!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-07-20 10:39:43 följande:
    GOd morgon!Här vaknade jag upp till värsta Traderakaoset. Sitter och väntar på hjälp då alla mina auktioner gått upp 3 dubbelt. En köp nu såld 2 ggr...Suck!Vad gör ni?
    Godmorgon eller middag kanske
    Usch det låter bökigt med en sån traderaröra.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-07-20 10:47:43 följande:
    Ja, har suttit och tokraderat dem som inte fått bud än samt att lägga in text på de som fått bud på flera olika ställen. Hade ingen som helst lust att sitta i Tradera-kö nu på morgonen...Shoppar du något?
    Nä kö är tråkigt!!

Väntar hem en veloursuit från nanoou bara. I lila och blått. Annars är det lugnt på shoppingfronten.
    Tänkte ta mej till Lindex en dag och fylla på med lite velourjackor och sånt. Bra pris där ju!
    Shoppar du då?
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-07-20 10:53:41 följande:
    Ah, fint! Nej, jag har inte shoppat ngt till Noel på ett tag, bara till mig själv Är inte sugen alls på barnkläder just nu. Var dock på Lindex för någon vecka sen för att bunkra lite velour inför dagisstarten och innan alla tar slut. Bra velour till bra pris.
    Det är ju trevligt att handla till sej själv med ibland.

Själv laddar jag för jag vet att det blir en del shopping med stora barnen inom kort. Brukar vara så innan skolstart. Måste fyllas på med skolväskor, gympakläder osv. Dessutom är ju alltid jeansen för korta och gympadojjorna för små efter sommarlovet.
    Lindex är toppen! Handlar där en hel del till de stora barnen. Deras jeans är perfekta till lite smalare barn.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 11:36:36 följande:
    Håller med- Lindex jeans är superbra till smalisar! Jag köpte 4 par för 160kr nu under semestern,2 för 1 på rean. Perfekt till dagis
    Vilka toppenköp!
    Till större barn finns det slim fit, regular och en lite rymligare modell.
    Det är perfekt! För barn är ju olika.
    Duntoffla skrev 2009-07-20 11:37:30 följande:
    Haha...det är inte hela världen bara asjobbigt Det är snart löst Ja, visst är det det. Jag måste göra en liten inventering till Noels nya dagisstart om ett par veckor. Det finns en lång lista på saker de bör ha Sen måste jag märka upp lite mer kläder.
    Usch märka kläder verkar trist! Jag gör det aldrig.. Men jag har ju heller inga dagisbarn.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-07-20 21:45:21 följande:
    Är den lätt för ungarna? Jag vill helst att barn från tre år ska kunna klä på sin overall utan hjälp. Om det är fleece i fodret finns en risk att det blir för svårt för dem. Vad har Hummel i sin?
    Hoppar in och svarar att Anjelin kunde ta på sej sin hummeloverall själv förra vintern då hon fyllt tre.
    Halkigt tyg i benen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14