Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-07-14 15:15:46 följande:
    Men, ni är på fel ställe. För varje gång du skriver att det regnar så är det fint väder här på västkusten. Ta er nu en returtripp till Getterön så ni får lite värme på er!
    Ja de skulle va skönt med nån vecka där nu så man fick torka upp lite ALLT är fuktigt och äckligt här {#lang_emotions_undecided}  *uscha*

Skulle vilja ha tbax den 30:gradiga härliga värmen ett tag nu {#lang_emotions_sunny}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-07-14 15:16:42 följande:
    Usch vad trist!!Här skiner solen, välkomna hit!
    Låter härligt {#lang_emotions_sunny}

Vi är hundvakt denna vecka åt syrrans Golden så man är låst i detta skitväder åxå, men nästa vecka ska de jagas sol
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-07-14 16:48:17 följande:
    Råsabubblan: Supersöta ida, hon passar verkligen i svart hår Ronya: Hääääärlig suit o cool kille i den.Stargirl: Fiiiin klänningen var till legginsen. Kanske man borde ha den också
    A visst e hon snyggve

Här inne är det verkligen tvärlungt öh {#lang_emotions_surprised} Ingen som hänger vid datorn i detta dåliga väder? {#lang_emotions_undecided}  Ja nu e de iofs sol ute, men de e ju så dags halv sju liksom

Fortsätter med min rensning en liten stund varje dag, det skär i hjärtat vid varje beslut.. Men behöver ett råd som vanligt

Har ju tex leggings o babybyxa i en del print.. Vad ska jag spara, vad kommer man använda mest? Tänkte ha mest muddbyxor i höst, kanske man ska spara leggingsen då?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-07-14 18:21:35 följande:
    Ingen alls här idag??
    Jag e här och jag behöver rååååd

Va passar Bubblis bäst i? Babybyxa Molo eller leggings?
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-14 18:24:37 följande:
    Hej hopp vad tomt det var här inne idag......Nu kom solen fram här idag, lite sent känns det som... Men dom har ju lovat 24+ och sol imorrn så vi får väl se om det blir ngt bad då.
    Å ska de bli bättre i morrn?   *hoppss hoppas* Trött på detta regnande nu!!
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-14 18:25:43 följande:
    Ja, jag tycker absolut du ska spara leggings, kör med muddisar nu i höst och satsa på leggings nästa vår!
    Ja för leggingsen är 98 och babybyxorna e 92:or.. Om jag köper på mig en del muddisar nu i höst och kör rätt hårt på dem så kanske de kan va bra med leggingsen som komplement? Kul med lite variation liksom

Å sen hittade jag ett par helt nya flower byxor i 92, hade totalt glömt bort dem.. Å nu har jag leggingsen, men har vääääldans svårt att släppa flower brallan ändå
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-14 18:26:34 följande:
    leggings tycker jag helt klart dom kan hon ha längre och dom är mer pratiska till hösten
    Hm.. Ja jag MÅSTE välja de ena eller de andra så e de bara.. Leggings får stanna o babybyxa får åka då
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-14 18:26:38 följande:
    Jag tycker muddisar är gulligast på små barn. Så jag säger leggings igen eftersom jag är själv här inne....
    Raihana skrev 2009-07-14 18:27:34 följande:
    Ja, de där förstå sig påaran säger sol imorrn, trött på att plocka mördar sniglar på tomten nu.....
    Aha! Å han litar vi på   *jädrans sniglar* Vi har dom INNE tom nu
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-07-14 18:27:39 följande:
    Bubblan - Vet du om sländtröjan med rosa vita ärmar passar i färg tillsammans med den rosarandiga babybyxa betroot stripe med gröna muddar? :)
    Yes box! Dom har vi haft tillsammans
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-07-14 18:29:10 följande:
    Älskar förresten muddbyxorna! Men leggings är också fint.. hmm, svårt!
    Ja alltså de e skitsvårt att välja!! Jag får ooooont i magen vid varje beslut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14