• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana
    Everlonn skrev 2009-09-16 09:56:46 följande:
    He he, jaaa kan man hålla tecknade figurer från vardagskläderna så är det ju värt det
    Ja, det har varit min deal med dom.
    Köper alla kalsonger, trosor och nattkläder bara med sånt hemskt på, så får jag välja vardagskläder åt dom.
    Undrar hur länge det kommar att funka......?
  • Pimm
    Buttelina skrev 2009-09-16 09:55:16 följande:
    åh din goa lilla sötkorv haha i harasjömåla har vi hyrt stuga för typ 8 år sen så fint dät!
    vi var också där för en del år sedan i stugområdet där man fiskar och nu på Milos födelsedag kom släkten på att det skulle vi minsann göra om det....kul med en 1-åring som man får jaga hela tiden. Det blir sele eller sjalbärande när man ska vara vid vattnet.
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    Buttelina skrev 2009-09-16 09:56:01 följande:
    sy en mössa i samma färg som det gröna i tassarna på armarna
    Jo har funderat på det men ville ha ett inslag av den blå helst också...fast jag ska kanske ut och leta någon tröja eller annat och sy om:)
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-09-16 10:00:55 följande:
    vi var också där för en del år sedan i stugområdet där man fiskar och nu på Milos födelsedag kom släkten på att det skulle vi minsann göra om det....kul med en 1-åring som man får jaga hela tiden. Det blir sele eller sjalbärande när man ska vara vid vattnet.
    hmm ja det är ju lagom avslappnande att ha en 1åring vid vattnet {#lang_emotions_undecided}
    Pimm skrev 2009-09-16 10:02:45 följande:
    Jo har funderat på det men ville ha ett inslag av den blå helst också...fast jag ska kanske ut och leta någon tröja eller annat och sy om:)
    hmm ja det är ju svåra färger.. hmm köp ett molo linne och sy en babuschka/pusselmössa
  • Raihana

Ska gå och sova lite med Mini nu, fick bara sova 4 timmar i natt.
    Cu!

• Busbellan

Nån som vet var man kan hitta den superblue lurven i strl. 128?
    Nora är lite avundsjuk på att småsyskonen har flera lurvar var och vill väldigt gärna ha en till.
    Hur är den blå i färgen? påminner den om den blå färgen som var på kantbanden på den gröna i våras? Det är sån blå hon vill ha nämligen

Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-09-16 10:08:58 följande:
    Nån som vet var man kan hitta den superblue lurven i strl. 128?Nora är lite avundsjuk på att småsyskonen har flera lurvar var och vill väldigt gärna ha en till.Hur är den blå i färgen? påminner den om den blå färgen som var på kantbanden på den gröna i våras? Det är sån blå hon vill ha nämligen
    mjäe den är lite mer lila/blå. kantbanden på den gröna luven var väl lite mer ljusare koboltblå??
  • Stormis

{#lang_emotions_flower}
    EFTERLYSNING AV BILDER

Småfolksprint - gärna gamla sådana. Lägg gärna ut era samlingar i bildis så kan jag försöka få in dem i bloggen??
    {#lang_emotions_flower}

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-09-16 10:10:21 följande:
    mjäe den är lite mer lila/blå. kantbanden på den gröna luven var väl lite mer ljusare koboltblå??
    synd, då väntar vi nog och ser vad som kommer framåt våren istället
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Pimm

Nu ska vi ut på min powerwalk och sonens förmiddagssömn:) Skönt väder idag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14