Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kristyr skrev 2009-07-08 22:11:38 följande:
    Det är vi nog många som gör
    Absolut!! Toppen service!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 22:11:44 följande:
    Glöm inte att jag är 185 lång, gubben 186. Hon är 9 cm kortare än sin kusin som är 1 1/2 ...
    Hihi, ok. Ja, här mäter jag 160 och maken 173.......
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-08 22:17:44 följande:
    Kollade just i hans bvc bok och på 1 års kontrollen vägde han 9 kg och var 78 cm lång.
    Ok, min tjej var lika lång men ett kilo tyngre, så då borde ju 80 bli bra på henne i höst. Tack.
  • Raihana
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 22:18:49 följande:
    Blä! Sånt e såååå tråkigt!!! De va som en del av våra vänner som frågade hur man kunde förstöra sitt liv med att skaffa barn såhär tidigt som vi gjorde, HALLÅ, vi e 23 och 26... Hoppas de lägger sej! Klart ni e redo!!
    Ja, tänk att folk ska ha så mycket åsikter om allt. Som när vi berättade att vi väntade barn nr.3. (bekanta då inte familjen, för dom var glada)
    Men ni har ju redan ett friskt barn av varje kön, varför utmana?
    Som om man skaffar barn för könets eller friskhetens skull, ett barn är ju välkommer oavsett kön, hälsotillstånd etc.

Loppan: Klart ni är redo! Det kan bara ni, och ingen annan veta/känna!!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 22:23:14 följande:
    Go kvällen!Har har Bubblan just konstaterat att "de bara regnar hela livet" Håller med!! Det öser ner IGEN Ingen som har ett upp piggande hoppingtips? T fynd går åxå bra
    Snälla söta du *flörtar* Orkar du kolla in inlägg 711 på sidan 72?
    Tänkte om du hade dom plaggen?
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:34:50 följande:
    Håller med...alla ska bara lägga sig i...fick också den kommentaren av en kompis nu "men tänk om du går upp sådär mycket i vikt igen, du har ju fortfarande en massa kvar" jaha...tack för den liksom...folk kan verkligen komma med de mest idiotiska kommentarerna!! Vad är det för fel på ett enkelt GRATTIS????
    Eller som en kommertar jag fick: Tänk att det syns så bra på dig att du är gravid, fast du är så tjock.....
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:39:02 följande:
    fy FAN vad jag flugit i taket där alltså!!
    Ja, alltså jag kan ju förstå vad dom menar. Var ju själv ganska förvånad över min stora gravid mage, men jag skulle ju ALRDRIG komma på tanken att ge ngn en sån kommentar! Man är väl väluppfostrad!
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-08 22:42:14 följande:
    tror inte det funkar alls tyvärr. mudden på tröjan är orange och byxorna är röda så njäe
    Lite kanske...?
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 22:49:52 följande:
    Whaaatttt!!! Oh oh oh jag hade flippat!
    Det gjorde jag också! Men hon var nog lite sotis, för hon är en riktig smalis och vi var ju ofrivilligt barnlösa bägge två och så var det tjockisen (JAG ) som fick först, 3 dessutom på kort tid.
    Hon har fortf. inte fått......
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:53:48 följande:
    Nej precis! Hemskt sagt! Visst fick man ofta kommentarer med ungefär samma mening som din men meningen fick man ju själv tolka in i kommentarer som "är du säker på att det bara är en där inne??" Eller "missade de en?" fick den kommentaren efter jag fött min 2,5kg-klump men gått upp 30kg...
    Det lustiga var att jag har inte gått upp nånting under mina 3 graviditeter, jag gick ner i vikt och bebisen upp så jag hamnade på +/- 0kg.
    Skillnaden var bara att magen blev rund som en jordglob.
    Ja, usch vilka kommentarer som sagt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14