• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-11 20:09:18 följande:
    Å det förstår jag! Har inte kunnat se de heller. Antingen höggravid eller ammande. Har banne mej lyckats med det varje gång sen typ 1992. Bra pris!! Har tyvärr inte råd med det nu mitt i renoveringen. Hade varit kul annars ju! Visste inte att de är i Hulsfred också. Vilken dålig koll jag har nuförtiden....
    den 18:e är de i hultsfred
    o massa band som spelar hela dagen.. =))
    va på väg o köpa biljetter dit innan vi hade dessa.. ibland ångrar jag att vi inte tog dom ist.. men glad att jag lyckats nu iaf..
    ja, förra gången de var här så ammade jag sonen, o denna gången va det slut på biljetter, o sen blev det inställt..
    men men.. den som väntar på något gott
    du får gå nästa gång de kommer *jag ska det med*
    eller så struntar du i ett av köksskåpen o går på metallica ist haha...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-11 20:17:04 följande:
    Vadå första veckan i aug?? Dom finns ju i butik nu... vilken strl söker du?
    ja vet att de finns i butik nu, men IRL, här i jkpg.. den ena butiken har stängt till 5 aug eller vad det var, o DÅ plockar hon in nytt, tyckte int det va lönt innan hon stängde för sem..
    den andra har jag frågat, men de plockar inte in än, för de har för mycket rea kvar???
    så.. har inga jag kan se i live tyvärr.. =((
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-07-11 20:18:45 följande:
    Å vad kul! Skulle vilja dit. Har aldrig varit där. Tänkte att jag gör saker i omvänd ordning. När andra i min ålder var på sånt, födde jag barn. När andra i min ålder inte pallar mer, DÅ ska jag göra sånt roligt!
    haha.. =))
    ja så kommer det ju bli för mig med
    jag va ganska ung första gången jag blev mamma, då va mina kompisar ute o roade sig..
    nu e jag klar med mitt barnafödande, o mina kompisar har knappt börjat.. =))
    så när de har småbarnår framför sig så e mina stora o jag kan åka på konsert, mässor, utomlands o allt.. medan de är hemma med små små barn.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-11 20:22:57 följande:
    Men maila en butik å be dom skicka bild, jag vet att micke på b&r brukar va sammarbetsvillig, fast dom har kanske inte tagit in den?
    vet inte.. kommer faktiskt inte ihåg vilka som tagit i o vilka som inte har det..
    har kollat på såå många sidor sista tiden =))
    bild har jag sett på den, o den verkar va fin.. men om man ska få den fina med rosor på så skulle man tydligen  kolla irl ist för att verkligen va säker på att få en med mycket rosor på??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-07-11 20:25:16 följande:
    Smarta vi var! Bara det att jag har ju fortsatt att föda barn. Fick första januari 93 och yngsta juni 07.
    ja men 93.. hua.. då va jag bara 13 !!
    fick första juni 01- o yngsta april 08
    men nu e jag klar.. (suck) med att föda barn.. 3 får va nog.. synd att de växer så fort bara.. finns maaassor med små suitar jag vill ha.. o på t med kan man hitta jättebilligt!!
    men men.. får vänta på mina syskon så jag kan köpa små små bebiskläder till dom sen =))
    sen ska jag åka hem o komma ihåg hur skönt det är att sova hela nätterna igen utan läckande tuttar o
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-11 20:27:46 följande:
    Men du e ju inte riktigt normal
    o tröga jag som inte fattade först.. *haha*
    ja det kan man ju göra!! =)) eller åtminstone maila o säga att det SKA va rosor på den om jag vill ha den
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hmm.. jag som skulle fixa upp lite auktioner,., i hopp om att sponsra nåt nytt plagg i danmark o så ska man bara in o kolla här.. *suck* va trött jag blir på mig själv ibland

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-11 20:38:36 följande:
    93.. ja då va jag bara 8
    ja ena sek känner man sig liten.. =)) nästa känner man sig gammal haha..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

vad tycker jag om pärlplattor body? *haha*
    jag har inte alls gillat det innan, nu e jag ett nja.. ska jag spara bodyn eller hoppas på salgen om jag isf ångrar mig??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:00:53 följande:
    Här verkar det shoppas för fullt ser jag Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt. Nån som har tips?
    high chaparall?
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14