Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-07-11 22:29:21 följande:
    Tack!! Söker grön kikkid keps stl. 5-9 mån Men tänkte lägga alla kik kid ställen i en mapp bland favoriter
    enzo och pixie har ju också kikkid
  • tinkerbell74
    snigelina skrev 2009-07-11 22:34:41 följande:
    du! hur är duns i strl?
    Normala tycker jag inte små iaf. :)
  • tinkerbell74
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:44:47 följande:
    Ja det blir väl bara till att ta sig i kragen och möta helvetet igen O nu blir jag ju mer o mer säker på att det är mjölken som är boven...så nu är det banne mig slut på hennes oboy-drickande!! Köpte hem oatly o blandade i oboy, men hon märkte direkt skillnaden och ville absolut inte ha. men nu ska hon inte ens kunna välja för det här måste få ett slut! jag får väl åka in imorgon med henne...släppa av felipe i någon lekpark med de andra två för jag vill definitivt INTE att de ska se vad de gör med Maia där inne på sjukhuset. Kan ju skrämma livet ur de stackarna o se henne skrika så där hysteriskt.
    Jag tycker ändå att du ska åka in med henne så snart som möjligt! Låter inte alls bra. Kan hon inte få nåt lugnande innan? Eller tycker de att det saktar ner tarmrörelserna ännu mer?
  • tinkerbell74
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:10:52 följande:
    hmm aldrig hört talas om! Dricker ju inte kaffe själv, men kan ju alltid försöka få i henne det, men lär väl misslyckas. Ungen tycker ju inte ens om läsk. Mjölk är såklart favortidrycken.Men hmm....kanske en kopp kaffe med lite oboy i och lite oatlymjölk?? Kan det bli lite likt chokladmjölk då tror du så hon dricker??Hon bajsade senast lördags morse enligt min mamma, jag såg henne bajsa senast förra torsdagen.
    Antar att du testat det mesta, men har du provat messmör? Går att blanda ut i det mesta om man inte gillar det på smörgås.
  • tinkerbell74
    h80 skrev 2009-07-11 23:20:11 följande:
    Jsg ger min lilla sempers magdroppar, om jag gkömmer någon dag blir hon direkt hård i magen, så de fungerar
    Var köper man såna?
  • tinkerbell74
    h80 skrev 2009-07-11 23:23:08 följande:
    apoteket, de har i kylen
    Så man skulle kunna ge dem till en fyraåring?
  • tinkerbell74
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:32:00 följande:
    hmm ni som har handlat på rackarmaja får ni en bekräftelsemail direkt efter???.... gjorde ett köp....tro jaiaf =S gick alla 4 stegen ...men ahr inte fått ngt mail än sen när ja kollar sidan så finns fortfarnde min kundkorg där med grejerna i?!? å försöker ja förtsätta där så finns ju inte alla grejer nu... så hmm har man genomfört den eller inte?
    Man får en orderstatus via mail, men den gäller inte eg. förrän du får ett manuellt mail av henne.
    Om grejerna finns kvar i korgen så låter det inte som att du slutfört...
  • tinkerbell74
    Raihana skrev 2009-07-11 23:36:31 följande:
    Ok, hälsa dom! Hade den sidan som flik när jag öppnar mitt explorer förut, men länken dit har försvunnit när jag hade datahaveri.....
    Har undrat varför du inte är där längre.
  • tinkerbell74

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 23:39:41 följande:

Stackars stackars lilla Maia Har du provat att ta bort lite socker istället? Föräldrarna till Lill kusinen fick rådet att ta bort godis, saft o dyl när han var så otroligt förstoppad då mycket socker kan göra att de blir just tröga i magen istället...Annars kan jag också rekommendera Sempers magdroppar som jag haft till Oliwer och glucos heter det va? Finns också på Apoteket, en sockerart som går direkt ner i tarmarna och lösgör men inte tas upp av kroppen. (?)Hoppas hon får bajsa snart stackarn' lider med er
    Är det lactulos du menar? Det drack jag määängder av när jag var gravid.
  • tinkerbell74
    Raihana skrev 2009-07-11 23:47:02 följande:
    Kan du inte inboxa mig länken? Plz!
    Yes mam´!
  • tinkerbell74
    Raihana skrev 2009-07-11 23:47:02 följande:
    Kan du inte inboxa mig länken? Plz!
    får jag komma in hos dig. Hoppas inboxen funkade fast jag inte var inbjuden.
  • tinkerbell74
    snigelina skrev 2009-07-12 00:13:34 följande:
    jamen visst har vi sett buttes gubbe i hjälmmössa så kan vi väl få se isakos gubbe i suit?
    hehe, ja den bilden var oförglömlig.
  • tinkerbell74

Neee, nu måste jag stänga av... hoppade just på eleraff också.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14