• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

liljan: verkligen heljobbigt låter det.. hoppas verkligen hon fixar det själv imorgon bitti så ni slipper sjukhuset ..

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:32:00 följande:
    hmm ni som har handlat på rackarmaja får ni en bekräftelsemail direkt efter???.... gjorde ett köp....tro jaiaf =S gick alla 4 stegen ...men ahr inte fått ngt mail än sen när ja kollar sidan så finns fortfarnde min kundkorg där med grejerna i?!? å försöker ja förtsätta där så finns ju inte alla grejer nu... så hmm har man genomfört den eller inte?
    bra fråga.. kanske inte? jag har inte erfarenhet av att handla där sen tidigare, men nu ikväll har jag handlat lite där och då fick jag bekräftelsemejl därifrån direkt.. lite av det jag la i min varukorg tog slut innan jag hade kollat igenom allt, så jag fick himla bråttom att genomföra köpet, haha.. vad är det du har/vill köpa?
  • Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:38:37 följande:
    allt fanns förutom dalmatiner linnet i stl 104 som ja letat som en tok efter till min brorsdotter var gång ja funnit den så har den försvunnit innan ja hunnit  köpa den så e det borta nu så e det 4de gången det händer å det e lite surt=(
    liiite surt ja det som försvann för mig var dalmatiner linnet i 92 men jag fick (förhoppningsvis) Idat långärmade tröjan med sniglar i 86, och de gula knickersen med prickar på att matcha dalmatinerlinnet i 110 jag hoppas finns kvar till mig på eleraff
  • Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:39:33 följande:
    =(... åhhhhh va ledsen ja blev nu... ja som hittat allt på samma sida med...
    sånt blir man glad av.. att hitta det på samma sida, för det gör man ju inte så ofta ändå.. fett surt att inte allt finns kvar.. men dalmatiner i 104 såg jag bergis ngnstans ikväll..
  • Theina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:45:15 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 23:39:41 följande: Är det lactulos du menar? Det drack jag määängder av när jag var gravid.
    när jag var gravid och förstoppad krängde jag katrinplommonpuré för bebisar
  • Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:47:45 följande:
    måste vara fel......var inne i butiken å hon kollade runt å hade ingen 104 sa hon=S.... var där för en vecka sen juh.....
    skumt ? jag har beställt ett par awua flower leggings i 104 som inte fanns enligt hemsidan, men de fanns i butik ändå ? underbart tyckte jag iaf.. men damn att dom inte svarar på om grejerna jag vill ha finns kvar vart ligger butiken föresten? vääääärsta lyx att bo så man kan gå dit, där finns såå mkt jag vill ha..
  • Theina
    isako skrev 2009-07-11 23:52:19 följande:
    haha, KUL... linnéa somnar mellan 22-24 varje natt så nattramlade ungar vet jag allt om.. stora tjejen lägger vi vid 19 utan problem så man kan ju undra om de är syskon eller ej, haha. .. hoppas de somnar snart..
  • Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:55:26 följande:
    mkt liten butik va det..ligger i kalmar...var hos svärföräldrarna som bor där å hälsade på å sååååå skoj e det ju inte med de mötena=P... så blir inte så mga trippar till kamlar
    haha *skrattar högt* nej det kan jag tänka mig då ja.. men det känns som värsta stora butiken med tanke på hur mkt fint de har
  • Theina

Vad är det för konstigt ni pratar nu om bildfunktion??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14