• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Greksmurfen skrev 2009-07-09 20:49:02 följande:
    isako: trodde att du vart här=)...hört ngt angående leggingsen ?? ngn som köpt "felmärkt" vara på T eller?.... aldrig kul om varan inte är vad det ser ut att vara
    Hej

JUST DET! näääee.. Inga tights än. Hmm får ta o maila na o se om hon skickat. Du har inte lust att sälja dem förresten? Du kan la köpa andra till henne *flörtar*
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 20:49:02 följande:
    isako: trodde att du vart här=)...hört ngt angående leggingsen ?? ngn som köpt "felmärkt" vara på T eller?.... aldrig kul om varan inte är vad det ser ut att vara
    Felmärkt o felmärkt.. Känns som om hon gjort det förrut.. {#lang_emotions_undecided}
  • isako
    Incommunicado skrev 2009-07-09 20:52:05 följande:
    Incommunicado skrev 2009-07-09 20:53:10 följande:
    men prova, alla kan inte reglerna.
    Traderas regler säger att köparen skickar tillbaka först.
    Hmm oki. Får se vad hon säger sen. Men OM jag skickar först skickar jag fan rek. ICKE att hon skall få tillbaka klänningen o säga att den inte kom fram. Skall hon stå för frakten eller jag? O den frakt jag redan betalt? Fan på över 200 auktioner har jag aldrig träffat på ngt liknande... Har nog haft tur..
  • isako
    kexchoklad skrev 2009-07-09 20:53:59 följande:
    Jag har handlat av den säljaren en gång. En body som skulle vara i nyskick. Den var dock luddig och hade fläckar. Hon vägrade ta tillbaka den!
    Nääää! Hmmm får se vad hon säger. annars skickar jag Anil på na
    jompa skrev 2009-07-09 20:58:51 följande:
    Hej hej Händer det nåt kul här?? Isako: Har du fått pengarna?
    Japp japp tack snälla, men jag är skyldig dig 6 kr! Får bjuda på en pölse när vi är i Danmark
  • isako
    trunken81 skrev 2009-07-09 21:01:42 följande:
    haaaj..vad har hänt???
    www.tradera.com/auction/auction.asp Köpte dena. Tvättad minst en gång, och kommer SKITIG med fett och chokladfläckar!!
  • isako
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:06:20 följande:
    NJA...... e rätt sugen på tightsen =P funderar faktiskt lite på å behålla dem själv=P... till framtida tjej........... men få se..älskar ju kanintrycket sååå......å nya leggings med lapp e ju ovanliga=P dregel..... e så enormt tacksam för att du ville hjälpa mig...  säg t vart ja ska föra över... du kan inboxa det =)
    Ok skickar nu med en gång.
  • isako
    kexchoklad skrev 2009-07-09 21:08:21 följande:
    Hon hävdade bara att det inte fanns några fläckar och så tyckte hon att luddet skulle plockas bort med en pincett.. Hon erbjöd sig visserligen att sälja vidare bodyn åt mig, men det var jag inte intresserad av.. Hoppas det går bättre för dig Jag försöker själv vara så noga med beskrivningen då jag säljer på T så då känns det så tråkigt när man råkar ut för sånt. Just det hon hade förresten inget öppet köp sa hon!!!
    Nej det är väll ok att hon inte har, men om varan inte stämmer överens med beskrivningen så är det ju eg. bedrägeri... Så hon kommer att ta tillbaka klänningen om jag vill.. TRO mig. Hoppas bara hon ställer upp till fight då jävlar i hoppet.
  • isako
    trunken81 skrev 2009-07-09 21:09:14 följande:
    vilken tur du varnade, jag hade span på ett par stycken av hennes annonser!!!
    Gaah!! Nej skippa dom. Helt galet.
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:09:30 följande:
    FY vad arg manblir.... ingen som vågar buda på hennes grejer då....... haha mi 8mån flyttaar på makens kettlebell på16kg=P ... tro ja har en minhulk=)
    hahah sötfisen
  • isako
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:12:19 följande:
    hon lurades, så här står det, hämtat idag: Att göra ett återköp Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren, som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalar du även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.
    Perfekt då vet jag!
    trunken81 skrev 2009-07-09 21:13:41 följande:
    Detta vill jag inte missa för allt smör i småland 
    hihi Ja man skall inte göra en skåning tränad av en Taliban förbannad hahaha
    solouniko skrev 2009-07-09 21:14:57 följande:
    Isako - Paket påväg till dig
    Ohh tack Tack snälla! Säg till när du skall dit nästa gång haha Har lite annat på span
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:21:47 följande:
    Henne har jag anmält för budtrissning! Hon hängde här på fl förut, kanske fortfarande också men under nytt alias.
    Jasså! Vad gjorde hon då?
  • isako
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:31:36 följande:
    =).. ja min egna lilla terrorist....pust han har äntligen somnat nu =)..... hehehe såg denna texten på en molo annons (obs inte min ) som säler ett molo plagg..." De blir inte tvättluddiga och trycken håller".  hehe har hon haft molo innan ...tyvärr är det ju det de blir..... tvättluddiga =P... hmm kanske skulle ta en tripp till jönköping t helgen å hälsa på=) å kolla läget lite där=) var ett tag sen sist juh.....
    Jaa det tycker jag. D får du komma hit o snacka lite skit. Kanske blir det kärlek här hemma hahaha
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:33:25 följande:
    isako: ahahhahaha tränad av en taliban..den va go=).... vilket språk talar han m man få r fråga.... pratar han sitt andra språk med barnen?? ...min make snackar ju persiska å tycker att han ska lära maxen det... man har ju mkt idag av att kunna fler språk... liteOT
    Han pratar mest svenska tyvärr. Men jag skäller på honom så nu blir det mycket arabiska o ibland assyriska då de är kristna assyrer. hihi då är vi tre som har taliban gubbar här. Fast din är ju super light. min är light då han kommer från Irak
    men är assyr, Raihanas är Talibanen 2.0 Den RIKTIGA talibanen
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:33:38 följande:
    Jag tycker att det verkar ha blivit nån ny trend på Tradera att skicka smutsiga fläckiga kläder... hände ju mig för inte så länge sen. Måste visa er vad jag fick för svar: "Eftersom det inte är någe FEL på den och du ropade in den.. Du känner inte själv för att tvätta den och behålla den? För annars är det ju bara för mig att tvätta den och sälja den igen.. I och med att du trots allt velat haft den? Det måste ju bli som Nytt i tvätten?" Eeeeh, ja nu är det såhär då.... jag tvättar inte andras skitiga kläder efter dem. Och vaddå inge fel, jag köper en tunika i nyskick och får hem ett plagg fullt med mat på. Ska man skratta eller gråta?
    What!! Alltså vad svarar man på det Jag hade skickat en brevbomb hahahah
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14