Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-10 08:45:01 följande:
    Vilken storlek på lurv vill du ha?Jaaa, jag är i v 23. Vet inte vad det blir men tror starkt på pojke även denna gång.
    92 eller 122.

Man vet aldrig - åh, tänk alla små söta Molo-suits du får köpa nu - jag har nog köpt min sista suit.  Tur att lillasyster är gravid igen - jag får köpa suits till henne istället.

Skulle kunna tänka mig ett fjärde barn om maken var hemma lite mer (plus städerska och trädgårdsmästare), men just nu känns det lite pressat med jobb, barn & allt. Men bebissugen är jag.
  • saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-10 08:44:45 följande:
    God Morgon! är inne en liten stund och läser, tänkte bara berätta att om några timmar ska jag GIFTA mig!! shoppade denna pilutta.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename... fast på batinki i vild paniiiik, shopping brukar ju vara lugnande
    Jag var förresten på Pilutta igår och shoppade en vantfleece och en Louis Louis tröja med bilar till Gustav. De skulle tydligen inte få nyheter förrän i augusti, så jag vart lite besviken.
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 08:54:08 följande:
    Verkar vara ganska svårt att få tag på just den lurv färgen Jaaaa, det ska bli så kul att köpa mini kläder igen, har iof redan börjat lite lätt men oj så många suits jag ska köpa, o små söta Molo bodys Bebissugen är man nog alltid Har ju bara Liam sen innan o tyckte det passade bra med ett syskon nu.
    Ja, det verkar så. Pilutta tog inte ens in den färgen, för de trodde inte på lila... vilken miss.

Det kommer bli perfekt med en bebis nu när Liam inte är så liten. Är han 3?
  • saturnina

Sitter här och hoppas att fågelklänningen ska komma INNAN  vi åker till Liseberg. Sen ska den passa också förstås...

• saturnina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:11:16 följande:
    Hej hej Alltså denna bebisen är helt galen, känner den i stort sett hela tiden, och nu syns det utvändigt helt sjukt mkt när den sparkar, ser ganska så roligt ut. Liam var också vild i magen men inte riktigt såhär tidigt. Kul att ni ska till Jkpg Det är bara Bombom och Krakel som säljer Molo, men jag tror att Bobom var stängt nu och Krakel ganska så utplockat
    Jag tror du får en tjej.
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:11:58 följande:
    Verkligen en miss, den är ju super fin den färgen.Tror också det blir bra nu när Liam är lite äldre, fast han blir ju inte 3 förens i mars.
    Jag hade 17 månader mellan mina första och huvva, vad jag sprang. Som en tok. När de är lite äldre kan man ju resonera med dem.
  • saturnina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:24:11 följande:
    Hihi, eller hur. Har 16 månader mellan mina första. Blev ju en hel del spring som sagt Men helt klart värt det, dom är bästa kompisar.
    Ja, det är sant, de har haft otroligt kul ihop.
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:26:05 följande:
    Jaså?Jag har väldigt svårt o tro att det blir en tjej, vet inte riktigt varför men alla säger att jag är en typisk pojk mamma
    Det är nog bara för att min pojke var lugn och tjejerna, specielt första var helt galen. Hela dagarna höll hon på.
  • saturnina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:36:40 följande:
    Jag fick en kille först, sen med nr.2 så var jag övertygad om att det var en kille till, maken som så gärna ville ha en tjej....sen på Bb när han säger till mig att det blev en tjej vägrade jag tro på honom, fanns liksom inte. Var jätte konstigt, var ju så övertygad.
    Min väninna fick en pojke först. När det andra barnet kom sa både maken och barnmorskan - en pojke! Hon tyckte det var så konstigt för hon var övertygad om att det var en tjej. Efter några minuter tittade de igen - ojdå, det VAR visst en tjej. Snacka om miss.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14