• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-11 23:54:39 följande:
    jaa höstens är något mindre... men ta en 104 då det kommer också funka..
    ja jag får se vad jag tar, hon e ju himla smal lillan så 104 räcker kanske...
    funderade på 128 t tjejen som e ca 118 (o ngt rundare än lillasyster)men det kanske blir för stor....
  • Saraia

nån som har hallonlurven??? hur e den i färg? har ej sett den lajv men ena dottern fastnade ju för den....

• Saraia
    Mosen08 skrev 2009-08-12 12:22:16 följande:
    Hittade visst svarta starsbyxor med lila muddar i mina gömmor också
    sååååååååååååååå fin inköp!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Saraia

e sååååå i valet o kvalet om jag ska köpa babuschkaklänning/tunika t 3åringen... 449kr e ju inte helt billigt för en klänning........... får man ju en lurv för nästan! men sååå fin!

• Saraia
    Mosen08 skrev 2009-08-12 12:31:08 följande:
    Ja visst är dom underbara, har iofs bara köpt en leaf till sonen och en hallonoverall till dotter men skulle vilja ha en lila o en superblue också
    hur e den hallonröda i färgen?? har ej sett den lajv men dottern gillar den så d blir nog ett sånt köp kanske...
  • Saraia

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 12:51:45 följande:

var inne o kikade i BT  fina bider där som alltid ,la in bild på Tara med fin hallon lurven Everlon ser ut som ni haft en trevlig resa , kul att kunna besöka andra pölse kärringar på vägen 1och 1 underbara bild  grattis till giftemålet
    asfin hallonlurv!!!!!!!!!!!!!!!! ska bli en t stora tjejen!!!!!! ngn som har fraktfritt???
  • Saraia
    lillronya skrev 2009-08-12 14:50:05 följande:
    Fick en liten HM-katalog igår. I den fanns en grön väst som nog passar till den lila lurven med gröna kanter. KAnske ett tips till någon?
    har köpt LILA skinnjacka t lillan på HM, ascool.....
  • Saraia
    Saraia skrev 2009-08-12 19:58:09 följande:
    har d kommit nåra fina regnkläder nånstans????????????
    ingenstans???

Förresten Nikki2006! har din fina tjej stl 92 i ducatitröjan (den heter väl så?!) m hjulspår??? kan du ge mig lite mått på den typ längd,bredd,ärmlängd! undrar om min lilla smala 3 åring kan ha den...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14