Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-07-23 19:52:42 följande:
    Är det denna overallen ni pratar om www.tradera.com/Molo-overall-Helt-ny-i-underb...
    Japp, den är det !
    Köpte ju 86 förra vintern till min lilla räka Provade den häromdagen och den är fortfarande stor, bra storleksval jag gjorde vid det köpet Men bra också för då kan hon ju ha den i år
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 21:41:35 följande:
    Nope!  Har just duschat det lilla monstret Ska fråga henne om hon ställer upp och modellar Brb..
    Lycka till ! *håller tummarna*

Åhhh vad jag älskar min gubbe extra mycket ikväll {#lang_emotions_heart} Han har ändrat inställningarna på det mobila bredbandet, så nu går det lika snabbt (om inte snabbare) som fiberuppkopplingen vi hade innan.

Förrästen, är Isako på semester ? Har inte sett till henne här idag...
  • H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 21:49:31 följande:
    Hur gör man!?
    HUR man gör vet jag inte, men han har ändrat så det bara söker i turbo 3G nätet och inte gsm nätet. Innan var det inställt på automatiskt och då pendlade det mellan 3G & gsm och varje gång det pendlade så kastades jag ut från internet, det var liiiite störande.
  • H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 21:55:06 följande:
    Aha.. för jag kör ju mobilt nu.. i ny ahuset kan vi inte få fast bredband.. Eller jo, de kan vi.. med en inkopplingsavgift på nästan 15000 å sen 499 i mån...
    Å fyy sjutton vilka summor {#lang_emotions_surprised}
    Vad har du för operatör på det mobila ?
  • H I L L A

Bubblan -- Jag hade nog behållt den. Den är ju väldigt stor nu, men frågan är ju hur mycket hon växer. Men jag hade nog köpt en i 98 också {#lang_emotions_dreamer}

• H I L L A

Glömde ju det allra viktigaste !!!! Bubblan är såååååå otroligt söööööt
    Såna goa kinder hon fått !!

• H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 22:00:42 följande:
    Ja, de e de lokala bredbandsbolaget.. samma bolag som skulle lura på oss fjärrvärme för lika dyra summor.. vi skulle betala 67 500 i inkoppling när andra i byn betalade 10 000... med förklaring att vi va ett nytt område och då skulle vi tydligen hjälpa till att finansiera deras rördragningar... GLÖM DE!! Vi har bojjkottat dom!! Telenor har vi på de mobila, fick ju en sååå söt dator då    
    Vad svinigt {#lang_emotions_yell} Då förstår jag att ni bojkottar.
    Jag har Telia på det mobila, så jag vet inte riktigt hur det ser ut på Telenors meny. Men försök fiffla lite med inställningarna så det bara surfar på 3G turbo. Om ni bor i ett sådant område.
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 22:03:55 följande:
    Tack Jag har en röd jacka i 104 åxå som ska vara till regnbåge täckisarna i 98.. Behöver vi overall i 98 åxå? De e frågan Tack snälla  
    Behöver & behöver ?
    Ska hon gå på dagis framöver ? Annars räcker det nog med det hon har
    Men här i denna tråden har vi väl ganska mycket mer än vad vi BEHÖVER ? {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    trunken81 skrev 2009-07-23 22:05:18 följande:
    bubblan - den är nog lite väl stor. Fast spara och se, man vet ju aldrig hur mycket hon växer! passar den inte kan du ju alltid sälja i vinter, då får du ju säkerligen mer för den också! Hilda - supersöta lilla fisen..!!! Får ja låna? hihi Liljan - vad drygt :(  Du har inga fler fluer linnen?  grämer mig att jag missade ju..
    Tack söta
    Nja näää jag lånar helst inte ut henne. Har lite ångest redan nu då vi funderar på om hon ska börja dagis efter nyår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14