Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-14 18:48:38 följande:
    Leggings helt klart!Världens mest praktiska plagg. Tänk bara när man ska ha ner foten iböbblarna. Vilket är enklast då?
    Åhå.. Där sa du nåt {#lang_emotions_dreamer} Nöbblarna måste man ju kunna glida i enkelt o snabbt

Å jag som ska ha massor med muddisar i höst, dumt val kanske
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-07-14 18:49:04 följande:
    Bubblan> Den dära lila tröjan du köpt på lindex passade den bra med lila muddarna på svarta starbyxan?
    Hm... Lindex tröjan är mörkare så nja.. {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-07-14 18:50:28 följande:
    OK, ja molo är ju snyggare.. Tåls att funderas på  
    Ska du ha en liten krypis som kryper omkring ute på knä så skulle jag ta IdaT som känns lite kraftigare och tåligare
  • RååSa BuBBlan

Å här somnade Bubblis tiiiiiidigt idag, får se hur skoj denna kväll blir nu {#lang_emotions_dreamer}

Alltså hur många lurvar kan man ha utan att klassas som helknäpp?   Var ligger gränsen för normalt antal per unge?

• RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-14 20:04:10 följande:
    normalt är väl två, men man klarar sig på en. Onormalt över fyra tycker jag nog..
    Ja jag har alltså märkt att även om man har många så blir ju nån favvisen som man använder mest å sen hänger de andra o blir använda nån gång.. Två låter rimligt och bra
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 20:05:24 följande:
    ETT litet moln ser jag kanske    MINST en 6-7 stycken, jag e fruktansvärt onormal som BARA har en lurv jacka, en lurvoverall och en vinteroverall   
    Oj! Du hade hög ribba

Känner bara att jag vetefasen om vi kommer använda så många om vi börjar på dagis nu.. Känns egentligen mest rimligt med en finare hemma och en dagis lurv
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 20:07:47 följande:
    TVÅ!? Hur sjutton ska du klara de?
    Jag vet inte Jag försöker verkligen tänka om här, men fy va de e svååååårt
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-07-14 20:08:52 följande:
    Hej hejtillbaks från grillkväll med simskolan.Nu blir det räkor o vitt vin med sambon, bara de överaktiva barnen skall somna.
    Å mums!! {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 20:09:42 följande:
    Vi kommer har en hemma/dagis lurv. men vem vet, blir de salg till hösten så kanske de slinker ner en till i säcken
    Jo men salglurvar räknas inte   Jag kan nog inte åka i höst {#lang_emotions_cry} Fy tusan va de känns sorgligt!!
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-07-14 20:12:57 följande:
    Jepp skall bli gott. Men bara den där ungen kunde sluta sjunga Tack för tipset föresten Älskar velour jackan. Den är ju såååå underbar.
    Just de.. Va fiiiin Svea blev i den {#lang_emotions_sunny} Visst e den underbar!! Jag älskar vår!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14