Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:48:02 följande:
    Japp japp!! En av Bubblans need to have denna höst absolut!! Undrans om ajabaja tar in den?
    Jag både tror och hoppas det. de har tagit in denna modell tidigare år i alla fall! Brukar nog finnas nån matchande byxa med. Och är det den färgen jag tror så bodre dessa matcha en del av Molosarna
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:48:38 följande:
    Å jag har aldrig sett den!!  aj am i sjokk!!
    Hehe! vi hade en i korall, underbart böljande velour. Toksnygg och tjockare velour än till exempel Molo.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:50:09 följande:
    Vet du ca pris på dem?
    Tre-fyra hunda?? Låter det rimligt??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:51:27 följande:
    Bra kvalitet? Tål tvätt o sånt bra?
    Absolut toppkvalitet. Har sällan sett nåt liknande. MAT har överlag toppkvalitet verkligen.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:53:34 följande:
    Låter kanoners!! OM du ser en sån nånstans in sweden kan du väl vara underbart rar o skrika på mig?
    Absolut. Jag är på ajabaja ofta!!
  • mortillsju
    jompa skrev 2009-07-24 18:54:20 följande:
    Ja du, MAT kläderna är det superkvalitet på, mycket bättre än Molos tycker jag men så har jag kanske för lite Molosar för att uttala mig Och just ang om jag har några höst molosar så ja, tre plagg hemma, pippitröja, varning moose tröja och randiga brallor. Väntar hem pusseltröja, och två tröjor till P, en med tåg tryck och en med typ en sån där amerikansk övergångsställes gubbe på och så en lila lurv
    Du har rätt. MAT har bättre kvalitet än Molo generellt, sen är ju prisklassen något högre med. Men Molo behövs för att toka till garderoben lite.
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2009-07-24 18:54:29 följande:
    Absolut. Jag är på ajabaja ofta!!
    Jag såg förresten fina nougatfärgade fleecebyxorna (bruna??) i nån butik. Åhh jag tror de är fina jag.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-24 18:56:52 följande:
    fick besked från mysgrodan av 17 varor fanns 9 tom den ena lurven var slut
    Nämen oj. Hur kan de vara slut innan de kommit till butik??
  • mortillsju
    jompa skrev 2009-07-24 18:59:52 följande:
    Jo i vissa plagg men de vanliga tröjorna kostar nog nästan mindre nu än Molos.
    Ja det gör de kanske. Vi har köpt en grön med fisk på nu i sommar. Och en blå med ett tåg. Tyvärr tycker jag de är väl smala i modellen. Men jättesnygga och stora favoriter hos lilla storebror. Han ser ju motivet. Höstens Molo förstår han inte alls sig på. Han ser liksom inte vad printen föreställer , de är ju så röriga i höst, så det blir nog ingen köpt.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 19:02:42 följande:
    Åååååååå!!! Hur är den i strlk???? Kan Bubblan ha 92 tror du?
    Det tror jag. S har 98 i deras kläder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14