Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-03 18:52:42 följande:
    Jag är ledig, åhhhh får jag också komma. Hade varit superkul ju
    Jaaaaaa, dig vill jag ju träffa ju{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn

Sååå skönt! Färdig med T för denna omgången.

Styrkekram till Liljan i mörkret!! Nu ska jag väcka maken som somnade vid nattningen, som vanligt

• Everlonn
    Emmsan skrev 2009-10-04 09:51:37 följande:
    tack :( då hoppar vi den *letar vidare*
    Fick jag dig sugen på danskt igen Gott att se dig här inne!!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-10-04 09:57:25 följande:
    tööst me dej :)

*viskar i emmsans öra hela dagarna* "moooolooosalg. mooooloooosalg"
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-04 19:57:35 följande:
    vad kostar velouren nu då?? det är det jag med är ute efter så roffa dubbelt av allt
    Bus äter det mesta, tål inte röd saft men jag har alltid med päronsaft Choklad känns lite vågat till så många små barn{#lang_emotions_dreamer} *kladdigt*

Och denna mamman äter oxå kaka

Ska bli så skoj!!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-05 09:14:51 följande:
    Jag mår bra faktiskt, lite ont i vissa delar av magen, men det är väl ingenting jag inte klarar av. Lite alvedon så mår jag finfint. Lite svårt att få i mig all vätska jag borde, så jag är lite tjock i huvudet märker jag...
    *krya på dig* OP är aldrig kul Men resultatet ska ju bli bra eller hur{#lang_emotions_flower}

Jag har inte skickat ännu, ser inte några insättningar alls på mitt konto (flera som skulle satt in) blir nästan lite nervös{#lang_emotions_sealed} Tänk om nåt är fel med banken! Hoppas de syns efter kl.13 idag!
    jojoa75 skrev 2009-10-05 09:34:44 följande:
    Gomorron! Eller nja är lite nere..Lucas opererades ju 30/8, reopererades förra måndagen för att det inte läkte som det skulle, stor glipa på typ 3 cm.Nu läker det inte heller!!!!!!!!!Han fick trösta mig igår "mamma, det är faktiskt inte så farligt om jag måste operera mig igen, det går ju fort och de är så snälla och jag sover så gott.. men jag vill helst inte göra det imorgon, för då vill jag till skolan"min goa kille..
    Awh, vad gullig han är{#lang_emotions_heart} Rätt har han ju med, du ska inte oroa dig! Det blir säkert bra!
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-05 09:44:34 följande:
    Jag skickade med paketet med sambon imorse, han hann inte igår tyvärr...Jag ser ingen insättning på mitt konto ännu heller, men det brukar synas efter lunch och så. Jaa, resultatet ska bli kanon så småningom, 4.2 kg visade vågen idag en vecka efter op och det gör mig såååå glad och taggad!
    Grattis{#lang_emotions_flower}

Det är lugnt då behöver jag inte spana postbil idag
    Här har de bytt låda så nu tömmer de kl 11 på söndagar (innan var det 18)och lådan är jättedålig, är det fullt så kan man mer eller mindre plocka upp grejer{#lang_emotions_yell} Så numera lämnar jag in alla brev i butiken!
  • Everlonn

NU vet jag när vi kommer med i ViFöräldrar!! I nästa nummer Spännande! Fast den kommer ju inte förrens 5 november{#lang_emotions_undecided} Jättelänge till ju{#lang_emotions_tongue_out}

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 12:55:17 följande:
    Min bm sa att jag borde träffa en psykolog för att få ventilera lite eftersom jag har det så jobbigt. Jag sa att mina psykologer finns på nätet Vem behöver en psykolog när det finns familjeliv o pölsekärringar
    Amatörpyskelog anmäler sig
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 13:00:48 följande:
    Jag ringer dig när de börjar yttra orden "akut kejsarsnitt"! Bara så du vet Bm sa iaf att resan till Malmö skulle inte bli några problem, bara jag tog det lugnt o skulle jag få plötslig huvudvärk så skulle jag se till att åka in. Men att hitta på något roligt som att träffa vänner o göra ul tyckte hon ändå var en bra idé.
    Då kommer jag och håller dig i handen{#lang_emotions_heart}

Skönt att du inte måste sitta hemma! Och kul att komma iväg, ser fram emot det
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 13:46:42 följande:
    Ja jag hade ju laptopen som funkade en timme iaf, men sen dog ju även den. O det enda vi hade var två små ljus. Men nu ska här inhandlas tomtelyktor i massor så jag är förberedd nästa gång Hade ju inte ens tändare utan fick rusa över till grannen med en skakandes Maia i famnen som blev lite mörkrädd. O F fick ta en taxi hem för jag ringde o sa att han hade två skraja flickor hemma i ett kolsvart hus med vinden vinandes som spöken runt huset
    hi hi, brukar köpa mina på Markislagret tror jag (Bromölla)
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 20:51:59 följande:
    Wiii 44% hihiHar lite avslut på T ikväll, går sådär Känns som man inte vågar lägga upp så mycket mer nu Är sååå shoppingsugen men shoppingkontot gapar verkligen tomt Eller lite är undanlagt ifall man får lite fynd från salgen imorgon
    44% ?
  • Everlonn

Kommer de inte hem snart Katvigfolket? Är ju nyfiken på deras fynd Kommer att bli grymt avis sen!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14