Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ja då får man sitta här oftare är precis ute efter linne eftersom jag inte har några

Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:32:58 följande:
    Jag o gubben har suttit o diskuterat Molosar å vet ni vad!! HELA Bubblans växalåda åååååker   Fy tusan va de känns hemskt!! ALLA fina prickar man samlat på sig, buuuuääää!!!
    nej va hemskt
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:23:49 följande:
    Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar?  VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*
    jag hade dragit ner diskussionen med gubben
    Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-10 21:34:50 följande:
    var det ngt speciellt tryck å stl??... de hade det i nästa nhela butiken....
    vad har dom från våren eller
    Исидора
  • Tasha78

min lilla är fortfarande vaken någon son har tips på hur man gör för att hon ska somna tidigare

Исидора
  • Tasha78
    mortillsju skrev 2009-07-10 23:17:03 följande:
    Minska dagsömnen (eller ta bort helt). *tipselitipsar*
    hon sover ca till 10 på morgonen sedan vid 12, 14, 16, 19 men det är inte länge högst en halvtimme
    Исидора
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:18:30 följande:
    amma massor? hur gammal är hon? ta in vagnen i lgh/huset och vagga henne fram o tillbaka i den?
    3 månader, förr kunde jag amma henne till sömns men nu går inte det heller, nu sitter vi här och lyssnar på youtube
    Исидора
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-10 23:19:40 följande:
    Jag brukar amma Milla i sängen kring 20, sen ligger jag brevid henne tills hon somnar. Det brukar bara ta ca 10 minuter, ibland vaknar hon efter ett tag men då får man ligga brevid lite längre bara. Jag brukar försöka att redan nu lägga henne samma tider, kring 20 varje kväll, så hon får lite rutiner :)
    smart det ska jag prova imorgon för jag är ingen kvällsmänniska är helt slut å gubben jobbar natt idag så han kan inte natta henne
    Исидора
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:23:37 följande:
    är hon glad eller verkar hon vara missnöjd? är hon glad så är det bara att acceptera läget jag tycker inte att man stör en så litens sömnrutin, det rättar till sig av sig själv. är hon missnöjd så kan det vara en tillväxtperiod och då är det mat, mat mat som gäller
    just nu sjunger hon med musiken så jag får väl acceptera läget
    Исидора
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-10 23:26:19 följande:
    Milla sover jättegott om hon får somna brevid eller i famnen. Sover hon i egen säng eller med dig? Sover hon i egen säng är det ju bara lyfta över henne när hon somnat.. Jag brukar ligga med henne i sängen ca 10 minuter, tills hon smnat rejält. Annars ligger hon och smygkikar lite om man är kvar, haha, dom lär sig fort de små liven
    hon sover med mig när vi är själva, jag får gå och försöka amma igen så somnar hon nog
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14