• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-07-09 21:35:43 följande:
    Haha jaså vad har du nu på span då? Är ju där nästan varje dag haha! Hon jobbar ensam nu så vi brukar vara där jag och Milla och dricka kaffe med henne om dagarna, vilket liv man har som mammaledig!  Hon har vääärldens underbaraste velourset i grönt från Ej sikke lej i 98 på 50%, jag förstår inte varför det finns kvar! Tokiga Luleåbor! Ska dit imorgon och övningsköra en bugaboo som jag funderar på att köpa, så hojta till så kan jag spana!
    Ohhh jag är också sååååå sugen på en bugga!! *suck* Men kan inte bestämma mig då flera har sagt att man nästan måste ha en annan vagn också och jag aldrig lär få ha mer än en för gubben.. Ja, förutom då kankse en paraplysulky eller nått..
    Inboxar dig gumman. Och TACK sötnos för att du orkar med o kolla!!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:35:54 följande:
    tycker absolut du ska se till så din man pratar sitt språk hela tiden med Maxen F pratar ju det hela tiden med Maia och just nu tittar hon på Blancanieve (snövit ) och verkar förstå allt. Hon pratar jättemycket spanska och förstår ännu mera. Men hon tittar på mig som jag är helt knäpp om jag säger något ord på spanska
    Ohhh vad roligt! Gaaah töntgubben min som är lat! Men jag hotade att börja lära dem skånska om han inte skärpte sig o då jävlar blev det liv i luckan *asg*
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:43:11 följande:
    Nääää!! Varför skulle man behöva en annan vagn åxå??? Den är kanon på alla de sätt ju!! Snarare så att om man har en annan vagn så behöver man en Bugga
    hahahah! Är det så? Jag är inte riktigt nöjd med Uj då hon är bortvänd o inget ordentligt sittläge. Miriam sitter o drar sig upp hela tiden. Hon tycker inte om att luta sig tillbaka i den.
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:47:00 följande:
    NEJ! Du kommer inte att behöva en annan vagn! Buggan är bäst
    Ohhh Är det så?! Sååå sugen!
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:44:58 följande:
    Eller huuuur!! hahah
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:45:32 följande:
    ISAKO: är du hemma i helgen då???.. kunde du ju guidat mej i jönköing å kollat runt med=)... har ju lokalsinne som en senil guldfiskt=P..... tycker ju tom det e svårt å hitta til A6 hahah fast det e raka vägen......å man varit jönköping otaliga ggr=P Ja maxen kommer nog ha svårt å hålla tassarna istyr från den fina Mirre Mus=).... haha ja mga talibaner här .......vad heter din andra hält.. har för mig det liknar min mans namn..... tro du nämnt det ngn gång...
    Han heter Anil. Dock är det eg ett Indiskt namn som han fick då hans mamma antagligen tittat på för många Bolliwood filmer hahaha Ja vi är hemma. Kom bara kom!! Mycket dansk shopping kan jag dock inte bjuda på då Bombom har stängt o Krakel är enormt utplockat men lite annat kan vi nog bjuda på!
  • isako
    solouniko skrev 2009-07-09 21:49:36 följande:
    Jaha, är det du som bor i Kalix?  Ja, jag förstår inte! Har köpt tokmycket både med och utan rea. Finns ju ändå massor kvar. Men hon funderar väl på att öppna webbshop, luleåborna är så snååla
    Rååååååååååååååååååååååååsa!!! Tok quinna! Råååååsa!!
    Ja undrar också hur de är i snön! Folk har sagt att de inte går att köra i snön?
    Morty skrev 2009-07-09 21:50:29 följande:
    Så fin!!! Jag gillar buggan massor men kom på det alldeles för sent och Mattis var för stor tyckte jag för att köpa en sådan. Skulle vilja ha en liten en bara för att få köpa en bugga.
    Hihi skaffa fler kidz vet ja
    Raihana skrev 2009-07-09 21:52:15 följande:
    *ASG* Ja, sitt där med era light verisioner Min är ju uppgraderad
    *asg* Måste skicka na till camp
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:55:48 följande:
    Sätt ungen i en Bugga en dag å du är såld!! Varenda gång jag o Bubblan e ute så kommer nån fram o snackar Bugga  " å gud så bra hon sitter i den där"  " det ser ju ut som en bekväm fåtölj med hjul, va härlig vagn"  " jag måste åxå köpa en sån där vagn, du ser hur han sitter i den här (pekandes på en brontokärra med enorm sittplats)" Ida hasade åxå omkring i sin UJ, å hon kom aldrig upp i rakt ryggläge vilket hon avskydde, i Buggan sitter dom verkligen som i enstol med ordentligt stöd på alla sidor!!
    Ohhh!! Vill verkligen ha! O jag som preciiiiiis beställt ny klädsel från toddler.. *suck*
  • isako
    solouniko skrev 2009-07-09 21:58:26 följande:
    Haha ja, hon har sagt någon gång att hon har en stamkund från kalix  Hon skulle väl efterbeställa lite åt dig tror jag så hon skulle göra det åt mig samtidigt! Precis bra för oss som kan shoppa hur mycket som helst!
    Fuskisar
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:59:18 följande:
    Vi ska absolut ha en cam till nästa bebis redan från start!! Du kan inte sälja den ena då?
    Ohh vill ni ha fler bebisar!! {#lang_emotions_heart} Fick för mig ni var "klara" Kom igen då kom igen!! Tänk  på alla suitar i strlk 50 & 56!!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:00:25 följande:
    Oups!  
    Japp japp.. men shit happens
  • isako
    solouniko skrev 2009-07-09 22:01:25 följande:
    Isako - Ja, jag måste nog ha en rååååsa! Älskar att man kan byta färg efter årstid och humör  Ska deala lite med henne och med karln så får vi se. Synd bara med 6-8 veckors leveranstid!
    uscha! Ja gud hade jag aldrig orkat med haha Fast jag är iof gryyyyy,t sugen på den denim..

Greksmurfen - Absolut. Hojta bara till. Har vi tur landar legginsen i lådan imorogn så kan ni juh få den med er hem.
  • isako
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:05:18 följande:
    B&R Hälsa från mig
    Har de rea på NS? HUr mycket gums?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:05:08 följande:
    HISKELIGT dyr hobby *öppnar morotsodling istället*
    hahahah du o din morotsodling Vill snart smka lite morötter
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:05:53 följande:
    Jo de vill vi.. Frågan är mest bara NÄR vi ska klämma in det
    haha jo brukar väll vara så
    Ja du får banne mig dra igång den snart. Jag veeeet! Köp kåken vet jag så har du ju plats till att odla lite morötter på tomten
    haha
    solouniko skrev 2009-07-09 22:06:52 följande:
    Superfint! Åhh, I love it! Gillade inte riktigt utseendet fram till alldeles nyss. Och nu bara MÅSTE jag ha en  
    Hihi jo det är sant!
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:08:13 följande:
    30% kanske 40% på nåt...
    Ohh perfekt! Tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14