RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:43:11 följande:
Nääää!! Varför skulle man behöva en annan vagn åxå??? Den är kanon på alla de sätt ju!! Snarare så att om man har en annan vagn så behöver man en Bugga
hahahah!

Är det så? Jag är inte riktigt nöjd med Uj då hon är bortvänd o inget ordentligt sittläge. Miriam sitter o drar sig upp hela tiden. Hon tycker inte om att luta sig tillbaka i den.
SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:47:00 följande:
NEJ! Du kommer inte att behöva en annan vagn! Buggan är bäst
Ohhh Är det så?! Sååå sugen!
Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:44:58 följande:
Eller huuuur!!

hahah
Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:45:32 följande:
ISAKO: är du hemma i helgen då???.. kunde du ju guidat mej i jönköing å kollat runt med=)... har ju lokalsinne som en senil guldfiskt=P..... tycker ju tom det e svårt å hitta til A6 hahah fast det e raka vägen......å man varit jönköping otaliga ggr=P Ja maxen kommer nog ha svårt å hålla tassarna istyr från den fina Mirre Mus=).... haha ja mga talibaner här .......vad heter din andra hält.. har för mig det liknar min mans namn..... tro du nämnt det ngn gång...
Han heter Anil. Dock är det eg ett Indiskt namn som han fick då hans mamma antagligen tittat på för många Bolliwood filmer hahaha

Ja vi är hemma. Kom bara kom!! Mycket dansk shopping kan jag dock inte bjuda på då Bombom har stängt o Krakel är enormt utplockat men lite annat kan vi nog bjuda på!