Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Helle skrev 2009-07-10 07:16:37 följande:
    God morgon
    God morgon!

allt väl? shoppas det något?
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2009-07-10 07:32:13 följande:
    Tack bara fint!Ja faktiskt blev det precis lite rea på Mysgrodan En softshell till stora killen och blå velourbyxor till den lilla.Själv då? Mår du och magen bra?Fin shopping har jag sett i BT
    vad kul! Jag shoppar inget - än, kollar mest på sajterna vad de fått in. Magen mår fint! Vädret ute (regn) är trist men bra när man är gravid.
    jompa skrev 2009-07-10 07:32:55 följande:
    God morgon.
    morgon!

nu vaknade sonen, dax att börja dagen! vi ses!
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-07-10 08:54:08 följande:
    Verkar vara ganska svårt att få tag på just den lurv färgen Jaaaa, det ska bli så kul att köpa mini kläder igen, har iof redan börjat lite lätt men oj så många suits jag ska köpa, o små söta Molo bodys Bebissugen är man nog alltid Har ju bara Liam sen innan o tyckte det passade bra med ett syskon nu.
    Hej, bebis lever rövare säger du? Jag känner röärelser och sparkar (ganska svaga än) många gr under dagen men inte i timtal.

Här är det regn o rusk än, hur lyckades ni få sol???

Vilka butiker i Jönköpingstrakten har Molo? Ska väl dit en sväng til IKEA, familjen får göra utflykt i omrtådet när vi ändå är där, det är ju iaf semester. Jag vil gärna se lite sevärdheter som Molo.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:11:16 följande:
    Hej hej Alltså denna bebisen är helt galen, känner den i stort sett hela tiden, och nu syns det utvändigt helt sjukt mkt när den sparkar, ser ganska så roligt ut. Liam var också vild i magen men inte riktigt såhär tidigt. Kul att ni ska till Jkpg Det är bara Bombom och Krakel som säljer Molo, men jag tror att Bobom var stängt nu och Krakel ganska så utplockat
    en kille till i magen el sprallig tjej?
    Bom bom- stängd butik el över sommaren? Inget som får in Molonyheter alltså? Trist... men ntack, ska se om jag kikar in någonstans.

JuliaochNelly skrev 2009-07-10 09:11:41 följande:
    det är ju bombom ( men jag vet inte om dom har öppet) & krakel & första klass brukar ha men det är ytterst lite.
    1klass har väl inte Molo längre? Mne kan ju kola om de har något... tack!
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:41:42 följande:
    ojdå haha jag ska oxå försöka minska beståndet här hemma . fast det blir svårt att hålla på molos lagersalg i höst
    fins det något mer at shoppa där eg? Vårens fina har man redan känns det som... om jag inte får en tjej... {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian
    Therese1981 skrev 2009-07-10 10:43:59 följande:
    någon som vet någon bra rea på molo och då specielt butterfly och dalmatiner???
    kolla my-baby de har 50%
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-07-10 10:42:58 följande:
    Naeh, 1klass säljer inte Molo längre, möjligtvis att det kan hänga nåt plagg där men jag tror knappt det.Lite nyfis, men vart bor ni? Eftersom ni åker t Ikea i Jkpg?
    Skövde! Vi väntar på IKEA sedan många år, det finn s de som vil ha IKEA i Skara andra i Skövde så det blir nada under tiden.. Skövde vinner väl så småningom... Göteborg el Jönköping är det som gäller för oss. Jag är från GBG så vi åker dit ibland, men nu blir det Jkpg.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-07-10 10:56:18 följande:
    Okay, då är det ju inte så långt o åka ju. Ikea i Jkpg är ju helt ok, verkar som det är många som bor längre bort som åker dit, tycker man hör en massa roliga dialekter när man är där Ni får väl ta en tur inne på A6 också, inte så många roliga affärer där iof, det skulle passa perfekt med en dansk affär därinne.
    ja IKEA drar alltid folk. Jag ahr en galen arbetskamrat som ska göra IKEA runt i Sverige nu o blogga om det - hon ska in på ALLA i Sverige. *galen kvinna*

Vi ska köpa säng tillD som snart växer ur spjälsängen och lite annat kul... A6 kan man ju kola men det får gärna vara danskt. Annars shoppar vi mest i GBG om en vecka när vi åker dit.
  • Damien och Adrian
    Therese1981 skrev 2009-07-10 11:04:30 följande:
    Tack men har kollat där....finns ju inte så mycket kvar =( och mångar shoppar har ju bara 30 eller40% VILL ha 50 %.
    det är utplockat redan på 30% och 40% få butiker har 50% el komer behöva det.... KÖÖP!
  • Damien och Adrian

Hej igen, ser att ni köper klänningar mest. Inget nytt molo någonstans? *otålig på mer*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14