Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-07-10 09:46:05 följande:
    Grattis
    Taaaack {#lang_emotions_heart}
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    katarina118 skrev 2009-07-10 10:07:24 följande:
    humlahoppas att ni få en helt underbar dag idag då ni ska skrida fram i altargången å säga ja... stort grattis...
    Åh tack så mkt {#lang_emotions_kiss}
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:14:08 följande:
    Ååååå jag blir gaaaaalen här!!!Alltså jag har NIO plagg i ett print här Å jag kan fasiken inte välja bland dem... Några måste ju åka så e de bara..Vad hade ni behållt av följande:Tunika 92, leggings 92, muddisar 110, babybyxa 86, knapptröja 104, tunika 104, leggings 104, linne 104, hjälmis.Bubblan har ju baby 92 än å de är en av mina favvisar..
    Jag hade behållt tunika och leggings i 92, tycker att bubblan är superfin i molos tunikor {#lang_emotions_heart}
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    LJ2 skrev 2009-07-11 19:41:18 följande:
    bara de i rosa med vita prickar tyvärr inte de blå.. =(
    ok Hur är dom i strl??
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:13:20 följande:
    Hej hej tjejer...fortfarande hemma...ringde och de sa att vi skulle testa microlax en gång till innan vi åkte in. Nu har Maia fått microlax, druckit en kopp chokladkaffe, jag har irriterat henne med tops och tagit tempen och masserat magen...ingenting. Men just nu leker hon vilt med kusinerna, som ingenting liksom. Då är det så svårt o åka in akut tycker jag. När man kommer med en pigg unge så brukar de ju titta på en som man är helt dum i huvet som kommer in så...
    Åh stackars Maia, lider med er!! jag jobbar inom vården och för ett par veckor sedan hade vi en dam med världens förstoppning, har aldrig varit med om nåt liknande.. hon fick 3!! microlax med jämna mellanrum och inget hjälpte, sen ett resolax och sen klyx men det var stopp fullständigt.. tillslut efter ca 2-3 timmar så fick vi lägga damen på sidan i sängen och stå på varsin sida och verkligen pressa från varsitt håll och då jäklar tog det loss, låter inget vidare såklart och gjorde givetvis djävulskt ont men det viktigaste var ju att det funkade.. känns inte alltid som om sjukvården tar detta på allvar!!
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:23:18 följande:
    Gomorron!Har mailat smågryn nu ang muddjeansen, tycker def INTE att det är ok att vänta i en månad utan nåt besked alls... Betalade direkt, så det är ju tusan lääänge hon haft mina pengar utan att leverera... gränsar till bedrägeri..(sorry att jag tjatar om det, men är ganska irriterad)
    Fy f*n vad förbannad jag hade blivit!! hade ringt och krävt pengarna tillbaka eller jeansen skickade pronto!!
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    saturnina skrev 2009-07-12 10:25:52 följande:
    Jättefiiiin och bra pris, synd att de inte fått in det andra mönstret bara. Jag tyckte de var väldigt stora, storasyster drunknade i sina.
    Ja det var ju som hittat, 70kr är ju pengar det med har du hört nåt från vildänglar??
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Greksmurfen skrev 2009-07-12 19:01:54 följande:
    hjälp ngn vart j´kan ja hitta dalmatinerlinne stl 104 (jamilla) min beställning som ja gjorde på rackarar maja gick ju inte igenom så den försvann och suiten i 92=(....  på eleraff står det att den finns men det gör den inte=(......ngn??
    Vill du att jag ska kolla i eleraffs borgholmsbutik??
    Neo -06 & Moa -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14