• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Miranda: Fina kläder, vart har du köpt dom?

• h80

På tal om nått helt annat, har de slutat sända morden i midsumer?

• h80

Ser att ni pratar tapet, ingen som har nått bra tips på tapet till en stor hall?

• h80
    Buttelina skrev 2009-07-28 21:07:32 följande:
    jaaa  vill du med?

jag ska till ajabaja, bombom harmoni och llm. jag ska bara shoppa nästan allt
    vart ligger alla dom affärerna? vill också shoppa juuu
  • h80
    Buttelina skrev 2009-07-28 21:16:05 följande:
    malmö

hmm vi skulle tråffas vid bombom kl 10 t går för mig
    malmö säger du......det är ju inte alltför långt från lund, får kanske ta mig dit:=)
  • h80

Brukar katvig krympa? Jag har fått ett par begagnade leggings i storlek 86 och så köpte jag ett par likadana i storlek 80. Men nu när jag kommer hem och mäter dom så ser jag att de är exakt lika stora. Jag får inte lämna tillbaka dom, så min fråga är om det är värt att tvätta dom (och de krymper) eller ska jag lägga ut dom på t?

• h80

Har köpt bilbodyn (vet inte vad den heter egentligen) till min tjej på 10 månader, men hur ska jag matcha den för att det ska se tjejigt ut?

• h80
    lillronya skrev 2009-07-29 17:47:42 följande:
    Jeansklänning till brukar funka bra.
    ja, det skulle ju vara fint. Det får det bli, tack! tar gärna emot fler tips. Den är ju kortärmad så det syns ju inte så mycket av trycket under en klänning
  • h80

Hade ni betalt 300 för en begagnad lurvoverall i fint skick?

• h80
    Pejo skrev 2009-07-29 21:04:16 följande:
    Har fått ett kärt problem på halsen, en tjejkompis har fått en liten flicka o tänkte inhandla o inviga henne i danska klädmärken.Har lite svårt att bestämma mig vad jag ska satsa på? Använder man klänningar när de pytte? Känns som om de skulle åka upp hela tiden? Eller ska man satsa på heldräkt?
    Vi fick en bodysuit när vår tjej föddes. Det var den bästa presenten. Så det rekommenderar jag verkligen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14