Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 22:07:31 följande:
    De står på prioriterar 3G... får leta lite å se om jag hittar var man ändrar... Men än så länge har de funkat helt ok faktiskt, bara msn man blir utkastad från ibland, men de funkar bättre än vad jag tänkte mej! Hoppas bara de gör de på nya adressen oxå.. de eju inte sååå långt i ska flytta    
    Ja, jag är också glatt förvånad faktiskt. Trodde det skulle vara som att gå tillbaka till 90-talet med modemen man ringde upp på
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 22:11:09 följande:
    Jag veeeet! Hemska ord!!   Men jag försöker seriöst minska min hopping här vettu Hon börjar på dagis om en månad lilla Bubblan så hon kommer behöva både overall o de andra setet..
    Aha så du är på lite avgiftning
    Ja, jag har inte shoppat nåt alls knappt till kidsen i sommar, men desto mer till mig själv {#lang_emotions_sealed}
    Oj !! Så hon ska börja så snart?! Spännande! Har du fått jobb ?
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 22:19:53 följande:
    Japp! Avgiftas big time här   *sur som attans*Ja, vi fick plats nästan på en gång  Gick ursnabbt!! Hon ska börja den 31:a augusti. Jag har inte fått jobb än, men kommer jobba åt sambons företag en hel del i början och samtidigt söka annat under tiden, Bubblan ska gå korta dagar. Hon har blivit så social och vill leka med andra barn hela tiden, tyvärr finns det inte så många hemma här med barn i lagom ålder så jag tror hon kommer tycka det är roligt med lite bus och lek med barn i hennes ålder
    Men det låter ju jätte bra
  • H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 22:19:58 följande:
    Precis!      Men visst borde de funka lika bra där som här? De e ju typ bara... 500 m vi ska flytta    å så typ upp på en kulle, så då borde de nästan bli bättre ju
    Ja då kommer det ju funka hur bra som helst ! Särskilt på kullen
    När flyttar ni in ? Hur långt har de kommit på huset ?
  • H I L L A
    Stormis skrev 2009-07-24 16:38:54 följande:
    Såg också skalkläderna idag, lite iaf. De första jackorna kom ju i våras så detta material är ju nytt för Molo så för en vintersäsong finns ju ingen erfarenhet. Tror att vi ska slå till på en softshelloverall. Så svårt med storlek nu på sommaren bara... Provade en stl 80 på min 80 tjej och den satt bra. Ska prova en 86 på tisdag, gissar att den kommer vara enorm, men den är ju smidig i materialet så det ska nog gå ängå. Känns ju lite knepigt att köpa stl 80 till en 2-åring . Men i den vi provade var det ca 5 cm häng i grenen (med NS-jeans under) och benen kunde vikas upp ca 3-4 cm. Överkroppen satt rätt bra, men vi hade bara en t-shirt under så jag skall jämföra båda stl när de får in 86 i butiken också.
    Hej !
    Såg dig på stan i onsdags Men det inte läge att skriiiika hej då jag körde förbi dig mitt i stan
    Var det här du spanade in Molos ytterkläder ??
  • H I L L A

Hej tjejer !

Butte -- Så fina bilder på söta barnen i lurvarna

Bubblan -- dagens garv när jag såg Ida i fiiina skorna söta unge

Härligt med fredag men ändå inte. Maken har jobbat hela veckan och åkte nyss för att vara borta hela helgen och jobba, och Melker är såå ledsen och saknar pappan {#lang_emotions_cry} Så vi ringde nyss och grät både jag & Melker i telefonen...
    Men nu är vi glada igen

• H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-24 18:47:15 följande:
    Mini A Ture har haft denna modell i flera år. Superfin är den på. Lite mer vidd nedtill än Molos. Brukar ibland finnas som klänning med!
    Aha ! På det viset Jag har dålig koll på MAT. Klänning i den modellen låter ju väääldigt lockande {#lang_emotions_tongue_out}
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-07-24 18:56:52 följande:
    fick besked från mysgrodanav 17 varor fanns 9 tom den ena lurven var slut
    Fyyy vad trist
    jompa skrev 2009-07-24 18:55:57 följande:
    Har en sådan frotte klänning till M men den är lite stor ännu så den får nog köras som tunika nästa år.
    Från vilken stl börjar deras klänningar ?
    ängeln83 skrev 2009-07-24 18:56:27 följande:
    Hej hopp.Tillbaka efter en hel dag i Jkpg, har handlat en massa till husvagnen så nu är vi snart redo för en semester till Vad händer här idag?
    Hej
    Vart ska ni åka med husvagnen ?
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2009-07-24 18:59:15 följande:
    Den blir bara en kortis semester mån-tor, ska inte åka så långt, blir bara till Gränna Mest för o testa på husvagns livet lite.
    Trevligt ! Gränna är ju fint.
    Har ni köpt husvagn eller lånar ni ? *nyfiken i en strut*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14