-
det finns nog ingenstans eftersom den är från förra höstkollektionen men kanske kan du hitta nån på T om du har turHoppashoppas skrev 2009-08-13 11:59:02 följande:Någon som vet vart man kan hitta molos älg bodysuit med rosa kant någonstans. Gärna nätbutik :) Den är ju hur söt som helst. Måste ha, i fall jag får en flicka :)
-
när var den salgen???Smultronhjärta skrev 2009-08-13 13:46:06 följande:Åhh-den är underbart fin Jag har tänkt leta sådan på salgen i höst...
-
shit det är ju snart....kanske ska börja sparaSmultronhjärta skrev 2009-08-13 13:50:02 följande:I oktober
och smöra för gubben
-
jag kan inte bestämma mig ännu men vi har ju redan en lila molo och lila småfolk och en turkos molo så det lutar mer åt en hallon eller en brun eller bådaSmultronhjärta skrev 2009-08-13 13:58:13 följande:Ja Småfolk var min första och är fortfarande min största danska kärlek Men då ska det helst vara gamla kollektioner*tycker de är finast* Japp- smöra på Har du beställt ngn Mololurv? Såg att du hade många lila alternativ redan..Den bruna har jag beställt trots att vi redan har 5 lurvar(om man räknar bara Molosarna då)Så den gillar jag...Hade Max varit en tös så hade jag nog slagit till på den turkosa- sååå fin den är
-
Bubblan vilket fint hus!!! Men jössus för att klippa den gräsmattanRååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 16:30:33 följande:Det här ska vi kika på på Lördag hemnet.se/beskrivning/hemnet/479542
.....undrar om dem har en sån där gräsklippare som man sitter på....ha ha annars är det nog rätt jobbigt att klippa den
-
Idag fick jag paket men jag fick tyvärr fal tröja
Jag hade beställt pippi tröja med randiga ärmar men fick babuska med pussel ärmar och den ville jag inte alls ha för jag tycker den är lite för mycket med alla dockor och pussel. men jag blev jätteglad för babuska linnet med pussel på baksidan iaf.....den var tokfin
-
jag fick 110RååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 19:27:32 följande:Å absolut blir det en åkgräsklippare med det huset Ooo Vilken size på pussel/babuschka tröjan?
-
VILL HA pussel muddbyxor i strl 92 *gaaahhh* vart finns det??? kan man beställa nånstans???
-
God kväll!!
Hjälp mig tjejer.......vad ska Stella ha på sig på bröllopsfesten vi ska till på lördag??? vi äger inga pluttinuttiga princessklänningar utan bara molo, katvig, småfolk
Kan man ha jeansklänning??
-
Godmorron!!!
pussel muddbyxor är jag ute efter i strl 92.....nån som sett dem nånstans??
alla vill tydligen ha pussel
igår fick vi pusseltröja och Stella har på sig den idag för hon vill ha sin nya tjöja idag till förskolan sa hon