Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nikki2006 skrev 2009-09-22 21:42:19 följande:
    hej hej
    HEJ!!!
    Raihana skrev 2009-09-22 21:42:21 följande:
    Hoppar in lite snabbt innan jag lägger mig! Har legat dålig med allergi hela dan, så jag såg inte så mycket fram emot att få folk på fika på kvällen (min födelsdag), men maken hade fixat överraskning med smörgåstårtor, chokladmousse tårtor och en massa smaskens. Blev sååå glad, skönt att slippa fixa till en själv.
    Vilken man! Ska bli spännande att se vad min hittar på.. jag fyller år på tisdag och han har frivecka, de blir inga paket de har vi bestämt då vi har lite annat att prioritera nu men frukost på sängen hade ju varit mysigt
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Raihana skrev 2009-09-22 21:45:07 följande:
    Tackar
    Grattis skulle jag givetvis oxå skriva
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Raihana skrev 2009-09-22 21:49:28 följande:
    Ja, jag blev riktigr förvånad, alltid jag som fixar på allas födelsedagar men hade ingen lust och ork till min egen, så han slog på stort. Blev glad ända in i själen!! Hoppas maken din hittar på ngt skojsigt som gör dig glad!!
    Köket till nya huset kommer förmodligen så ja, vi lär väll tillbringa vår kväll/natt i källaren med skruvdragaren i högsta hugg
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 22:02:32 följande:
    Nä fy tusan alltså vad jag avskyr att lägga ut auktioner  Nu får det fasiken räcka för ikväll!! *trött*Alltså vad kan man göra?Vi hade ju mäklarn här i söndags för foto och vårt objekt skulle ut på kvällen, i förmiddags ringde gubben upp henne o undrade vart vår lägenhet tatt vägen, "å det hade vart så mycket och dom hade rest till Ångermanland osv" "men ikväll skulle den ut", den har inte dykt upp än Börjar känna mig jäkligt irriterad faktiskt.. Vi har ju ett hus som väntar liksom å det kan ju försvinna i ett nafs..
    Fy vilken dålig mäklare! Vi hade superflyt med vår, Han va här på onsdagen och tog bilder och huset lå ute på hemnet på fredagen. Stor annons i tidningen fick vi och fin exponering på coop

Men ring i morgon, så ska de inte gå till ju....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Hemma efter ännu en dag på jobbet...

Alltså idag tänkte jag tanken ni sagt kommer men som jag starkt nekat till....

Tanken på en till... just för att slippa jobba, helt sjukt ju!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!

Vilka saker ni lyckats med alltså, glass i skafferiet, idominsalva i munnen, raklöder i håret! Jag skrattar så tårarna sprutar

Vi hade en tuff kväll/natt som till sist slutade med att både jag och T låg deckade på hennes golv...

Å smultron: Du längtar till julen skriver du. En liten fundering jag har just nu är: NÄR är det ok att börja packa inför flytt.... {#lang_emotions_dreamer}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    nikki2006 skrev 2009-09-24 11:45:57 följande:
    2 månader innan har jag börjat packa sånt som man inte behöver typ prynads saker, böcker gardiner i skåper osv. Sen en månad innan så börjar jag packa allt utom ett ombyte av allt typ handdukar, lakan osv. En vecka innan packar jag köket och lever på snabb mat och papptallrikar. Jag behöver kanske inte säga att jag har flyttat 5 ggr på 9 år Jag är proffs på att packa
    5 gånger på 9 år e ju ingenting, jag har hunnit med 9 flyttar på 9 år  Så proffs på att packa är jag, men alla dom andra gångerna har de gått så fort att jag inte hunnit längta. Nu sitter jag är å vill inget hellre än att de ska bli den 18 december!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 12:10:19 följande:
    Finns det som gel?? Skitbra i så fall!! Borde väl gå bra om man smörjer in svanskotan med det då?? Undrans om det finns på apoteket här...verkade typ ha nada nrä jag var där igår...
    Reparil, om det är musklerna/lederna som fått sej en känga, de fungerade på hela min kropp under fotbollstiden
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    karmasus skrev 2009-09-24 13:07:19 följande:
    Katvig lagersalg!Katvig(tm) LagersalgBispevej 42400 København NÅbningstider:Tirsdag den 6. oktober kl. 10-20Onsdag den 7. oktober kl. 10-20Torsdag den 8. oktober kl. 10-20Fredag den 9. oktober kl. 10-20Lørdag den 10. oktober kl. 10-15Masser af sæson aktuelle Katvig(tm) styles fra AW- og HW08 m.m.Der kommer nye varer hver dag!Dankort eller VisaDankort foretrækkes.Find vej og kort på katvig.dk/lagersalg
    UTAN BIB MEDLEMSKAP!?!?!?!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-09-24 13:36:19 följande:
    Ska vi åka på salg en gång i vecakn nu?
    Dom rika dom kan
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14