Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:36:11 följande:
    Vanligt linne, inte de smala axelbanden
    Jag tycker du ska ta bebistunikan 92 och testa en knapptröja 104, annars kanske du ångrar dig, de är ju så fina.

Min lilla är ju som Bubblan i figuren, har inte kunnat ha knapptunikor eftersom hon drunknar - jag hoppas hon ska växa till sig lite på bredden och köpa på mig några knapptunikor.

Lite bodybuilding i höst kanske?

& leggings.
  • saturnina

Jag tycker det är rätt bra att handla på sommarrea nu som de kan ha nästa sommar. Favoritprint då.

Annars kör jag den storlek de har eller en upp.

Köper kläder som passar, inte för stora - annars blir det så att när de väl har växt i dem och sitter snyggt, så har alla redan tröttnat ju.

• saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-12 09:10:21 följande:
    Åhhh den är miiiin!! helt överlycklig när jag såg att den kostade 329, på toddler tog dom 399 för blankets tunikan..
    Jättefiiiin och bra pris, synd att de inte fått in det andra mönstret bara.
    2smågodingar skrev 2009-07-12 09:32:25 följande:
    Halloj! Någon som vet hur katvigs leggins är i storlek??
    Jag tyckte de var väldigt stora, storasyster drunknade i sina.
  • saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-12 10:27:30 följande:
    Ja det var ju som hittat, 70kr är ju pengar det med har du hört nåt från vildänglar??
    Ja, verkligen! Nix, de har inte hört av sig - kanske är på semester...
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 11:04:19 följande:
    Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna
    Jag lyckades att INTE trycka på "köp".
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 12:15:32 följande:
    Starkt gjort
    Nja, vet inte. Gjorde 4 beställningar förra veckan och väntar flera paket, så jag hade en svag vecka ändå.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-12 13:36:36 följande:
    vad säger ni tjejer: ska jag köpa dalmatiner klänning eller knapptröjan med lång ärm till isabel?? eller ska jag kanske köpa småfolk katt tshirt och bil linne?
    Jag är inne på att köpa knapptröja och ha till hösten.

Maj gaad, vad det där lammlinnet gick upp på Tradera. Mitt lilla snyltbud blev mer än dubblerat. Känner igen alias - det är någon härinne.... jajja dig
  • saturnina
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 13:48:37 följande:
    Hej alla! Länge sen jag var här nu, har inte haft tid för shopping på länge. Men nu har min kompis fått en liten bebis oc h jag vill köpa present! Har funderat på en sommarsuit, tex Nanoous www.litenpalandet.se/popup.html?Images/Produc... eller idaT klkids.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=... Ngn som vet hur passformen är på dem och även hur kvaliten är? Eller har ni ngt annat tips på fina kläder (gärna REA)? Har inte hängt med alls så jag vet inte vilka shoppar som har bra REA nu...
    Vilken storlek?

Jag måste säga att jag saknar de rosa Ida T-katterna - är inte jätteförtjust i de nya mönstren - förutom de blå katterna faktiskt.
  • saturnina
    mortillsju skrev 2009-07-12 14:18:29 följande:
    Jag har ju tänkt mig ett tokrolig höst klädmässigt till min superarga och kräsna dotter på snart tre. Hon gillar allt tokigt och grällt. Här är några plagg jag tänkt kunde funka lite huller om buller, vad tror ni? Överdelar: www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22350 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22341 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22413 Leggings: www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22673 Byxor som jag tänkte sy om lite så de inte är så vida nedtill: www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22682 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22709 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22691 Utöver detta har vi en svart klänning med vita stjärnor, lapptäckesleggnings, lila stjärntunikan. Sen behövs ju lite kjolar att bryta av med och velourbyxor såklart....
    Älskar fåglarna, har själv beställt en fågelklänning. Den här printen tycker jag är jättefina:

krumelur.jetshop.se/ProductPopup.aspx%F6ja_lila_blom_3826.jpg

www.ajabajakids.com/popup.asp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14