Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-10 23:30:14 följande:
     även om du är trött så passa på att njuuuuta!! tiden går så fort! Bestäm dig för att bara acceptera att du ska vara uppe länge om kvällarna och sov en stund på dagen om du kan, så känns allt mycket lättare
    ja du har rätt tiden flyger fattar inte att hon redan är 3 månader
    Исидора
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-10 23:33:47 följande:
    Tiden går tokigt fort, M blir fyra månader nästa vecka! Hjälp! Igår fick hon smaka pyttelite potatis  Stortjejen!
    tyckte hon om det, jag vet inte när jag ska börja hon går så bra upp med ammningen
    Исидора
  • Tasha78

vilken härlig sovmorgon har precis vaknat och lillan sover fortfarande jag ska nog inte klaga på kvällarna längre jag jag ju turen att när hon väl sover så sover hon länge jag får bara lära mig sova länge på morgonen istället som jag gjorde idag

Исидора
  • Tasha78

idag är det lurvväder

Исидора
  • Tasha78

det  ser ut att funka till hösten

Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 17:42:52 följande:
    Äh.. Jag kör baby en sista säsong!! Växer hon ur dem så får jag väl sälja bort dem då Då kanske man kan slå till på 4 stycken ändå  Va sjutton kostade baby fleecen? Va de 499?
    men skulle inte du shoppa mindre eller säljer du växlådan
    Исидора
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-11 17:46:31 följande:
    Har hört att lurvarna kommer i  tredje släppet i augusti  
    men när är andra då
    Исидора
  • Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 17:45:53 följande:
    Helt sjukt Jag har lääääääänge klagat på att mina kompisar o släktingar inte får bebisar, utan att det bara är vi I dag föddes det två bebisar (inte tiviilingar), förra veckan en och innom den närmsta månaden 3 till. Så himla kul. Så var hittar jag mest bebis molosar på rea. Vill gärna ha lite äldre suitar.
    va skoj blir många presenter
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:14:08 följande:
    Ååååå jag blir gaaaaalen här!!! Alltså jag har NIO plagg i ett print här Å jag kan fasiken inte välja bland dem... Några måste ju åka så e de bara.. Vad hade ni behållt av följande: Tunika 92, leggings 92, muddisar 110, babybyxa 86, knapptröja 104, tunika 104, leggings 104, linne 104, hjälmis. Bubblan har ju baby 92 än å de är en av mina favvisar..
    vilket print
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14