Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nån ifrån Varberg el. Falkenbergs trakterna här?
    Behöver lite tips på affärer värda att besöka

LIAM
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-09 22:14:41 följande:
    Jag skulle inte ta emot den ens gratis. DONT LIKE!!
    O jag skulle just nu kunna skänka bort vår bara för att bli av med den
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:14:57 följande:
    Å men de luktar ju sååååå gott!!  Bäst är nog sköljmedel och utetorkade kläder!! Då luktar det helt otroligt gott!!
    Jaaa men visst gör det, jag kan INTE tvätta utan sköljmedel, då går jag hellre runt i skitiga kläder. Torkar kläderna på vår inglasade altan o herregud så mumsigt det luktar där ute nu

Jaaah, utetorkade kläder är riktigt najsigt.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:17:18 följande:
    Varberg har "en trappa ner" med Småfolk, en del fin rea sist jag va där Sen har du "Mello" som har Molosar.. Finns ett skoj fik där åxå som har bla Villervalla och tror dom har NS åxå om jag inte minns fel
    Thank jooo *noterar*
    LIAM
  • ängeln83
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:30:59 följande:
    Äh, molo som skyller ifrån sig för att deras mörka print inte håller måttet ibland Tror jag i alla fall Så i år försöker de nåt nytt.. Förresten visste ni att den stickade klänningen inte får tvättas??? Alltså INTE ALLS!!! Inte kemtvätt heller!! Får inte bli blöt!!Helknäppt! Barnkläder som inte får tvättas *skakar på huvudet* Klänningen får bara vädras...hur vädrar man bort texketchupfläckar?? ha ha
    Men herregud, inte tvättas? Det var det sjukaste jag hört, nu snackar vi engångs kläder, ekonomiskt...jojo.
    Sekunderna som Liams kläder är rena är ganska så lätt räknade om man säger så, och jag tror INTE att vädring hjälper
    LIAM
  • ängeln83

Men alltså WTF...nu ere ju bara shorts o byxor som får plats i Liams resväska, hans kläder måste växa rejält *skakar på hövvet*, hur många resväskor kan man ta med?

LIAM
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-09 22:48:20 följande:
    Till er alla eller bara sonen?
    Till sonen...ja o gubben klarar oss nog på en väska var, men Liam lär behöva typ...5 väskor om jag ska få ner alla högar med underbara kläder som bara MÅSTE med.
    LIAM
  • ängeln83
    Morty skrev 2009-07-09 22:50:07 följande:
    Hur länge ska ni vara borta?
    1 vecka
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-09 22:50:29 följande:
    Apropå shorts, vilken storlek har du i Plastisocks shorts till Liam?
    Jag har köpt både 86/92 o 98/104, båda sitter kanon bra, den större storleken lite längre bara.
    Ska du köpa? Dom är verkligen helt underbara *favvisar*
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14