• h80
    kexchoklad skrev 2009-07-29 21:29:26 följande:
    Precis de vill jag också ha och så en fleurklänning också. Jag hittade en butterflytröja med pärlplatteärmar i 80 så nu har jag shoppat Oj, vad glad jag blir jag väntar bara på ett bekräftelsemail nu så att den finns kvar också
    vart hittade du den?
  • h80

Jag ska till Köpenhamn på lördag. Finns de några bra affärer i närheten av ströget som man inte bör missa?

• h80
    LJ2 skrev 2009-07-30 20:16:55 följande:
    inne på ILLUM finns det en hel del affärer.. är ett stort varuhus.. ingång fårn flera håll, även mitt på ströget.. o vid kungens nytorg finns MAGASIN, oxå ett varuhus, därinne finns molo affär.. såg även lite katvig.. dock är de dyrare i danmark!! en jacka jag hittade kostade 450 dkk = ca 675 skr..finns på svensk shop för 549...bodysuit kostar 300 dkk = ca 450 svenska.. men kul o kolla iaf =)) när jag var där hade de sjuk rea på ILLUM, på pop.. =)) 70% på en heel del.. jag va där 20-21 juli nu.. =))
    ska kolla där, har mamma med mig och älskar att shoppa till barnbarnet TACK
  • h80

Nån som vet vart man kan på tag på en lurvfleece i storlek 86 på rea?

• h80
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-31 05:56:35 följande:
    Vem är det ni talar om? Verkar vara en säljare man bör undvika! Inboxa gärna traderaalias!
    vill också veta
  • h80
    lillronya skrev 2009-07-31 08:33:35 följande:
    et annacill har haft en turkos med röda kanter nyligen iaf. Kika in där.

HAr det kommit till nån svensk butik?Godmorgon i tråden!
    verkar vara slut, men tack iallafall
  • h80
    lillronya skrev 2009-07-31 08:42:36 följande:
    Den ligger inte i reakategorin utan bland baby molo.
    aha, tack!
  • h80

Jag har lagt ut hela veckan och det har gått bra. Sålt en hel del på köp nu. Jag har dock skrivit att det går bra att vänta med betalning till bb/lön

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14