• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:46:00 följande:
    har aldrig varit där på sommaren. Men ja är man en äventyrsfamilj så kan det säkert vara underbart. Ganska långt till barnklädes shoppingen bara
    haha.. mobilt bredband borde väl funka med telias täckning??
    får läsa mer om det, o kanske prova på.. fast känns som lillan ska gå själv iaf o kunna göra sig förstådd innan man åker på sånt.. =))

nä.. umgås med gubben va det ju =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2009-07-11 22:46:41 följande:
    Jag var där i aug för några år sen. Superfint!!! Tyvärr är jag ingsn sommarfjällis, men miljön är ju fantastisk, det går inte att komma ifrån. Var desstom i Riksgränsen nu i juni och då passerar man Björkliden, de ligger ju lite nästgårds
    låter jättebra =))
    små barn då?? smidigare om de går själv iaf?? eller?
    en kort tid står man ut, men skulle inte vilja ha det så för jämnan faktiskt..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hua.. jag kollade lillans garderob nu..
    hon har 36 par byxor!! i stl 80-86.. byxor som hon kan ha nu o liite snart.. !!!
    då har jag inte räknat med de som är på tvättställningen, de i tvättkorgen o de som fortfarande ligger nerpackade efter i fre..!!!
    HUR motiverar jag att jag vill shoppa nytt åt henne????
    jag tog bort 5 par byxor nu ändå som hon inte kan ha i midjan.. SKA kolla alla byxor i morgon tänkte jag, prova allt på henne o sen välja..
    visserligen.. jeans, fodrade byxor, tunna mjukisar, leggings o velour.. så faktiskt för lite olika användning.. men sen har hon en del suitar med på det..
    body o kjol o klänning har jag inte kollat.. vågar inte...
    TUR att sambon inte vet hur många byxor hon har eg!!!!

nä.. stor rensning här snart!!
    finns nåågra som börjar bli på gränsen, o några som va lite stora..
    men hon behöver ändå inte typ 20 "leggings" byxor??? !!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

jag har hittat världens snyggaste suit från hugin o mugin ju.. fast med cowboy tryck på det kan väl inte min Julia ha?? sambon vägrade ju ferraritrycket på henne.. "den e full med bilar ju, så den e pojkig" o den tycker jag ju e såå fin med..
    o min max e ju för stor för suit... =(((

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-07-18 22:09:39 följande:
    Ååååå den är sååå fin!!
    ja, jag blev blixtförälskad i den!! fanns linne i den med, men bara stl 1-2 år kvar på den sidan jag kollade *ledsen*
    fanns t-shirt till max, men suiten e jag kär i redan, o sen linnet.. t-shirten va fin, men inte så jag mååste ha den.. *suck* vill vill ha suit.. hmm.. pyjamas borde väl funka även till tjejen???
    hur e suitarna i stl? jämfört med molo? har bara linne innan i hugin..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:13:28 följande:
    ja, jag blev blixtförälskad i den!! fanns linne i den med, men bara stl 1-2 år kvar på den sidan jag kollade *ledsen* fanns t-shirt till max, men suiten e jag kär i redan, o sen linnet.. t-shirten va fin, men inte så jag mååste ha den.. *suck* vill vill ha suit.. hmm.. pyjamas borde väl funka även till tjejen??? hur e suitarna i stl? jämfört med molo? har bara linne innan i hugin..
    om det nu va cowboy du menade, o inte ferrari suiten?? hmm..*skrattar* kom på att jag pratade om 2 faktiskt.. =))
    ferrari e med såå fin =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:15:43 följande:
    jag har visserligen bara haft två hugin&mugin suitar, men har för mig att de var ganska stora i storleken. Inte så breda, men långa
    tack =)

fanns tyvärr bara i 74 eller 86.. o hon har 80 på de flesta molo suitar nu, 86 i body..  så får bli 86 isf.. vill ju kunna ha den ett tag..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-07-18 22:21:51 följande:
    Skatten: Hur stor var skatten när han hade stjärnmolojeansen och vilken stl var det? JAg köpte såna i 92 till Anjelin men de är ju värdelösa. Hon går och håller i de och vill inte ha de....
    förresten, va det inte vi som pratade om stjärnjeansen? de rosa?
    *minns inte säkert*
    det va iaf reglerbar i midjan på dom, så hade tur!! köpte o chansade ju..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

långärmat e bättre o köpa nu va? med tanke på att hösten kommer?
    *funderar* annars kanske ett linne.. vet inte..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:36:27 följande:
    Å men du... Jag sålde Lindex brallor.. Såna dära velourisar 5 stycken i ett paket o fick typ 430 spänn för dom
    oj!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14