Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-10 23:33:09 följande:
    nää klänning i regnbåge med pippileggingsen funkar toppen tycker jag.. men pipitunikan med regnbågsleggings funkar inte
    Hmm konstigt...
    Ja vi ska inte ha nåt av det i vilket fall som helst.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-07-10 23:33:31 följande:
    Och är lite tokiga *tänker alltid på pride när jag ser dem* tänk att hela gayrörelsen lagt beslag på alla regnbågar i världen
    HAhahahahaha en som kom hit när småttarna var klädda helt i regnbåge fick också pride-asociationer. JÄttekul!!
    De är sååå fina!!
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-10 23:55:00 följande:
    Hon beställer nog fler gånger sen Jag måste sääälja massor förts också!Fast jag är lite ledsen att jag inte kan köpa så mycket till mina stora tjejer. Dumma Molo..
    Vilken stl behöver dina stora tjejer?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 09:07:14 följande:
    Godmorgon...är såååå trött idag efter att ha brottats med 3 ungar i sängen hela natten, här ligger man i en stor dubbelsäng men vi 4 låg på knappt halva, för alla tre skulle självklart ligga så nära mig som möjligt!! De bråkade i evigheter om vilka som skulle ligga bredvid mig så till slut fick jag lägga mig på rygg med Maia på magen och sen en på varje sida. Har inte sovit ett jävla SKIT för INGEN av dom kunde ju ligga ett dugg stilla heller!!! *suck*Jag börjar förstå avrför min syster klagar på sömnbrist...
    Godmorgon!
    Låter som att du haft en tuff natt.
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-07-11 09:10:41 följande:
    fjeåfjfpojd
    Eh hej?
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-11 09:22:54 följande:
    lillronya - Gullungarna i bt Ska bli spännande att se hur byxorna håller sig i tvätten..
    Tack!
    JA det ska det verklligen!
    De känns väldigt bekväma iaf. Provade stl 140 igår.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-11 09:25:43 följande:
    Hur satt de på dig? Hur verkar de vara i strl?
    De var för korta till mej men tillräckligt breda.
    Så de är nog breda och korta då.
    Tog 98 till Anjelin och mindre kan hon inte ha på längden. Däremot ganska stora i midjan, men stannar uppe.
    Smileycat skrev 2009-07-11 09:27:01 följande:
    Ser att Ebba redan sagt "God morgon"..SÅ jag säger väl bara Hej dårå..
    Hihihi hej!
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-07-11 09:38:26 följande:
    Hej Verkar vara lite smådött här i tråden idag.. Annars brukar det vara sån fart så jag inte hinne rmed o läsa knappt ju.. Vad gör alla? Har de ett liv tro..? Här jobbar gubben typ 13dagar i sträck  menmen jag ska inte säga något, jag satt o prata med två kompisar halva natten, åhh så kul har jag inte haft på länge Pratade en massa o satt o fnittrade som små fjortisar lixom..
    JA här händer det inget nästan.
    Förmodligen har de ett liv.
    Usch vad trist att han jobbar så mycket i sträck.
    Min är ledig för en gångs skull.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-11 09:46:11 följande:
    När ska ni kakla
    Det dröjer nog några veckor. Min pappa ska göra det och han är ju på smester hela tiden. Pensionärer...
    Smileycat skrev 2009-07-11 09:47:02 följande:
    Jaa, det är lite tråkigt men de har sommarschema nu och han har lite annorlunda tider än vad han ska ha, som de har tex missat att han ska vara ledig varanann torsdag.. Vi hämtar hans dotter då nämligen, då hennes nya dagis har konstig mån-ons på 15h..Han försov sig imorse skulle börjat kl6 och jag tyckte jag var lite väl pigg och han låg kvar, så jag buffade på han o frågade vad klockan var (jag ammade), då var klockan sju! Så han kom nästan två timmar sent, fy...Skönt att din är ledig då Och då sitter du här? Hahaa, men det kan ju kanske vara skönt med lite ensamtid då istället iofs..
    Usch vad jobbigt att försova sej!!

Vi sitter här bredvid varandra vid varsin dator. Sociala föräldrar, va?
    Snart dags att ta tag i dagen här. Ska jobba kl 11.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14