Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-11 21:11:57 följande:
    Vad hette butiken där man kunde köpa pins-leggins?
    (Låg i varberg om jag inte minns fel? ) måste maila dom ang. en sak

Imorgon ska jag till Anna-Cill, gick ditt där i måndags höll på att dö i värmen (gick från stan) och yra runt i tågaborg. Tillslut hittade jag det och så var det stängt *Bööö

På torsdag blir det Malmö, jippyy!!

Äntligen klar med mina auktioner, behöver lite money
  • MejaKiZnic

Ja tror nog jag bara behåller en då jag funderar på POP:s overall som är lite tunnare till dagis eller kanske inte stämmer.

• MejaKiZnic
    MammatillO skrev 2009-08-12 15:55:19 följande:
    Vad är det för strl på båda regnbågarna ?
    80, dom är ju så stora
  • MejaKiZnic
    MammatillO skrev 2009-08-12 15:57:46 följande:
    Tror du 80 i regnbågen passar en 1 år & 7 mån gammal kille ? han kan ju fortf ha 80 i vissa märken
    Nja hade jag varit du skulel jag nog satsat på 86 men sen har min flicka själv 86 i vissa kläder så vem vet man kan prova

Helt fel tråd men ingen som vet om POP:s overall är tunnare? Dottern har inte lärt sig gå än så det hade varit bra med en lite tunnare men ändå varm overall för dagiset.
  • MejaKiZnic
    mortillsju skrev 2009-08-12 16:09:41 följande:
    Nej, pops är inte tunnare. Utan samma ungefär. Vill du ha nåt tunnare så får du nog köpa en skaloverall och förstärka den underifrån med värmande fleece mm.
    Ähh då behåller jag en Molo till dagis
  • MejaKiZnic
    mortillsju skrev 2009-08-12 16:10:50 följande:
    Hur kunde jag glömma...*sorry* bästa läragåoverallen är REIMA. Bäst ever, smidigast. Och lagom varm och vattentät, andas och allt det där samt har en värmedyna i rumpan till de små som oftast hamnar på ändan.
    Får kollas tack!
  • MejaKiZnic
    Tasha78 skrev 2009-08-12 16:32:51 följande:
    ska alla framtida suiten se ut så
    Hoppas inte det, gillar det inte alls
  • MejaKiZnic

Ihh nu har jag lagt undan ett par babuska-leggings bara ett måste

Ingen som vet hur softshell-overallen är, sugen på den men känns som den går lätt sönder till dottern som ej kan gå och bara kryper. Till dagis då

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14