• Pimm

Då finns där en till i stjärnhängselbyxor i bt:) Jag blev väldigt glad för dom för dom var jättemjuka i tyget och supersnygga på. Tackar än en gång för tipset jag fick:)

Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 16:26:54 följande:
    Å Bubblis provade ju 104:an å den va enormt stor Den är säkert 10-15 cm för lång i benen..
    Jo stor var den ju men en härlig färg:)
  • Pimm
    Stormis skrev 2009-08-06 19:57:52 följande:
    Åh, jag skulle ju inte handla ordinarie i höst. Men så kom Babuchkaluvan med LILA kant ! Och de luvorna kan man ju inte räkna med finns kvar på rean . Och man vill ju ha frakfritt så då åkte lila stars-muddisar och klänning med också... Å dino-body fr rean på B&R... Sorry, men ramlade inte över nån postlåda idag, var bortbjuden hela dagen. Postar därför luvan imorgon, antar att ni inte skulle använda den i helgen iaf .
    Vi har också köpt den huvan för den kunde jag inte heller motstå:) Så fiiin såååå! Dock höll jag i börsen och tog inget annat för jag har spenderat too much
  • Pimm

Hej tjejer. Det är svårt att hänga med er för gudars vad ni skriver på:) Idag har jag besökt Annacill för första gången, skulle köpa molos vantar i moss men dom hade bara ett par svarta, lite trist men jag fick provat ut storleken iaf så får jag ta dem senare. Köpte en dukati tröja med däckärmar och en Nova star wct jacka i rött på 50%. En lite Wheat suit till grannens nyfödda flicka fick vi också med oss:) Ville en Molo tröja till men den fanns inte i storlek.
    Får man fråga hur länge ni hållit till här för det känns som ni känner varandra väl.

• Pimm
    lillronya skrev 2009-08-07 21:26:15 följande:
    Bor du också i dessa trakterna då? JAg har hängt här i snart två år.
    Förstår att ni hängt länge på ert bubbel:) Lite svårt att bli en av er tror jag men jag ger inte upp så lätt Jag bor utanför Landskrona och har besökt Lilla Helsingborg men aldrig Annacill, fick maken att ställa in gps.en dit:)och det var han som ville ha dukatin:) Bor du i Hbg? jag jobbar i Hbg däremot.
  • Pimm
    Morty skrev 2009-08-07 21:38:43 följande:
    Jag är också en nykomling här i tråden. Bara ett par månader men en himlans trevlig och farlig tråd.
    Hihi  jo det är lätt att dras med när man får så fina förslag och tips:) Jag har ju tre vuxna barn och fått en sladdis(lyxbarn) och dom andra tre fick aldrig märkeskläder för det fanns inga pengar till det men nu har vi det bättre ställt och bara en att handla till:) + att man hittat tjusningen med tradera;-D
  • Pimm

Ni som vet så mycket:) När tror ni det dyker upp småfolk väpnarhuvor? Fanns en som jag gillade av dem. Jag syr ju lite också så jag tänkte sy sådana och en annan typ mössa som jag sydde i vintras, kul att ha många att variera med:)

• Pimm
    ängeln83 skrev 2009-08-08 12:20:30 följande:
    Jaaa, tok söt Hittade en lila på T i 62 men jag vill nog ha 56.Hum...gärna lila eller nån annan unisex färg.
    Den känner jag mycket väl igen den ;-D mycket söt på!
  • Pimm

Ingen som har ett par Katvig midiapple blå gummistövlar i storlek 21 eller 22? Jag har storl 20 men vill ha större till längre fram:)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14