Vi som shoppar danska barnkläder del 14
http://madsogmille.dk/shop/boern/molo/0932070-molo-pige.aspDenna tyckte jag var så fin men frågan är om man kan ha den på en pojke utan att det set tokigt ut, vad tycker ni?
Då finns där en till i stjärnhängselbyxor i bt:) Jag blev väldigt glad för dom för dom var jättemjuka i tyget och supersnygga på. Tackar än en gång för tipset jag fick:)
Hej tjejer. Det är svårt att hänga med er för gudars vad ni skriver på:) Idag har jag besökt Annacill för första gången, skulle köpa molos vantar i moss men dom hade bara ett par svarta, lite trist men jag fick provat ut storleken iaf så får jag ta dem senare. Köpte en dukati tröja med däckärmar och en Nova star wct jacka i rött på 50%. En lite Wheat suit till grannens nyfödda flicka fick vi också med oss:) Ville en Molo tröja till men den fanns inte i storlek.
Får man fråga hur länge ni hållit till här för det känns som ni känner varandra väl.
Ni som vet så mycket:) När tror ni det dyker upp småfolk väpnarhuvor? Fanns en som jag gillade av dem. Jag syr ju lite också så jag tänkte sy sådana och en annan typ mössa som jag sydde i vintras, kul att ha många att variera med:)
Ingen som har ett par Katvig midiapple blå gummistövlar i storlek 21 eller 22? Jag har storl 20 men vill ha större till längre fram:)