Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snacka om galen man är varit på 40 års fest och haft mobilen med sig så man kan kolla vad ni pratar om här

• MammatillO

någon som vet om Lurv jackorna är lika små i år som förra året? tycker dom från förra året är korta går bara kring halva rumpan på sonen

• MammatillO

oj , då kanske jag sålde min helt nya molo lurv till skam pris? 250:-

THEA och Grodan skrev 2009-08-09 00:01:56 följande:

Japp, bra pris, bägge
  • MammatillO

nä 230:- var det ju

MammatillO skrev 2009-08-09 00:16:29 följande:
    oj , då kanske jag sålde min helt nya molo lurv till skam pris? 250:-THEA och Grodan skrev 2009-08-09 00:01:56 följande:
  • MammatillO

Solouniko:

Skulle du in på Baby och Barn imorgon? istället för lurv overallen kan du kolla om det finns Lila lurv baby storlek 92 och lila baby lurv byssor i storlek 86/92? samt Molo holden OIL overall i 92 . mailat henne men lite skeptisk till om jag får snabbt svar ..

• MammatillO

Får be henne beställa iaf Holden Oil ..

Kanske väntar med Lilalurv tills dom reas ut i webshopparna har hon inne några väpnarluvor i pussel eller cartoon?

solouniko skrev 2009-08-09 17:12:54 följande:
    Therese - Jag väntar på pusselbyxor, babushkabyxor, pusselbody, babushkatröja med pusselärmar, hallonlurv och lurvrånis i samma. Hmm det var väl det? MammatillO - Hon har inte tagit in lila lurvarna tyvärr, någon blå, hallon och någon grön/gul tror jag det var. Men vill du ha så kan hon beställa in. Holden overallerna har hon bara i svart, men den mossgröna finns ju i 92 och den är suuuperfin!
  • MammatillO

Men sjutton också kanske lika "bra" att beställa overallen och en rånis på webshop istället?

Men vill ju såklart klämma på overallen innan jag köper den och då kan jag lika gärna klämma på en svart *S* Tänkte åka till Luleå imorgon men blir nog lördag istället.

Åh söta Milla passar verkligen i Suit *smyg läser din blogg* min stora kille passar inte längre i suits då dom ser ut som nattkläder på han

solouniko skrev 2009-08-09 17:19:55 följande:
    Okej gör du det! Ja jag tänkte också hoppas på att hitta en lurvjacka på rean sen. Får nöja mig med overall tillsvidare. Nej hon har inga rånisar, de gick inte alls bra förra vintern så hon tog inga i år. Men cartoon haklapp och massa annat i det printet finnt. Är lite sugen på en suit till Milla
  • MammatillO

Någon som köpt årets lila lurv i strlk 86 eller 92 som kan låta någon av sina barn stå modell vill så gärna se lurven på ett barn inte liggandes på golvet.*S*

• MammatillO

Jo , men då ska man till Luleå för att hämta dom och sen hem igen ..*S*

Oliver har börjat få använda dom mjukare Molo byxorna och space tröjan att sova i . det kanske bara är jag som tycker dom där lite mer "baggy" mjukisarna passar mer som nattbyxor på en 1 ½ åring än vardags byxor...

ska handla in iaf 1 par jeans till och ev någon cool molo tröja utöver overallen.

solouniko skrev 2009-08-09 19:10:07 följande:
    Ja, fast det är ju inte direkt någon panik att ha overall och rånis nu. Så har du lit tålamod så beställer hon säkert in åt dig  Bodysuit är helt klart ett favvoplagg på Milla, så praktiskt och fint ju! Jag hopppas lurvarna och babushka/pussel kommer imorgon så jag får mina fiiina kläder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14