• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-09-02 21:26:37 följande:
    Förstår att du är trött då! Hua!
    Ja heeelt! off är jag! Har inte ens lust att fota ungarna o lägg ai bt.. Knappt ens filmat Mirre mus nu när hon går.. *dålig mamma* Måsterycka upp mig.. Knarka lite kanske
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    nikki2006 skrev 2009-09-02 21:30:18 följande:
    massor av kaffe eller red bull Har inte heller haft lust att fota barnen, måste vara något knas med mig, de har ju haft så mycket fint på sig på siståne
    Jaa! Samma här! Hittade lammtröjan på ts till Isak, har inte ens provat den.. Vad har hänt liksom!!
  • isako
    Milliz skrev 2009-09-02 21:32:49 följande:
    Grattis! Det är ju så kul att det snart finns en liten bebis att shoppa lite söta kläder till. Ella har ju blivit så stor så minikläderna är för småa sedan länge. Ja, vi får hoppas att de finns kvar på rean, men det brukar de ju göra
    Ohh var o sniffade på bebis idag.. Uuundebart. Min arbetskompis fick en liten Oliver för 4 veckor sedan. Han var sååå liten. Nuu var han ungefär som när Miriam kom haha. Men guuud vad de luktar gott!
    Hoppas på det, naturligtvis är dom ju slut bara för det haha

Förresten ngn som haft Plastisoc o vet hur de är i strlk?
  • isako
    SmillaMilla skrev 2009-09-02 21:36:43 följande:
    Ha ha här är en till som inte orkat fota barnen på länge
    Vad är det med oss kärringar
    Helle skrev 2009-09-02 21:40:03 följande:
    Jajamän, det har vi haft. Det varierar lite beroende på vilket plagg man önskar.Har sett dig i OM tråden och blev så inspirerad. Jag är ung samma size och har trott att jag inte skulle kunna ha kläderna, men nu ska jag nog ut och prova minsann.
    tänkte på långärmad tröja till Isak, klänning o tigthts till Miriam. Skall man ta normala strlkarna eller upp/ner i strlk?

Ohhh det finns ingen bättre boost för självförtroendet likt den man får när man tar på sig OM! Äääälskar OM. Sitter just nu o bråkar med mig själv om att jag INTE skall shoppa mer! haha Går så däääär...
  • isako
    Milliz skrev 2009-09-02 21:38:27 följande:
    De är stora i storlek!
    Är de! Kanon då tar jag 80 till Miriam o 122 till Isak. Miriam behöver inte ha sina just nu.. Måste växa ur lite saker till här hemma. ''
  • isako
    Smultronhjärta skrev 2009-09-02 21:47:23 följande:
    Jag har insett att det är när man får sådana här bebisar som man nog troligen sen blir kvinnan som suckar längtansfullt så fort en bebis är nära Jag har ju nu,än så länge, en glad,nöjd tjej som sover 3-4 timmar i stöten och därimellan äter bra och skriker väldigt lite Efter Max första halvår i livet skulle jag inte ha fler barn om man säger så*raka motsatsen*... Tack för tummen
    Hej gumman.. haha känner igen det där.. Kanske därför jag vill ha fler bebisar. Miriam är en fröjd förutom igelklockan på boppen nu på morgonkvisten..
    Vad heter beben nu då?? *nyfiken*
  • isako
    Helle skrev 2009-09-02 21:48:44 följande:
    Tightsen är långa, men i och med att det går att vika upp/ner muddarna så räcker de länge. Gå inte upp i storlek där. Nu har jag inte sett de långärmade tröjorna men t-shirtsen var normala i storlek (lite breda). phili har 98/104 och är 106 lång. Fungerar fortfarande, men växer han lite till så kommer den bli för kort. De klänningar jag har sett har varit normala. Bodysar brukar vara stora i storlek.
    Milliz skrev 2009-09-02 21:48:23 följande:
    T-shirtar vet jag inte. Men jag har ett par tights till Ella i stl74/80. Hon är 74 lång nu, och de är fortfarande jättestora. Så jag skulle nog säga gå ner en stl..
    Perfekt. Går alltid o lita på er pölsekärringar! Tack
  • isako
    Smultronhjärta skrev 2009-09-02 21:52:56 följande:
    Jaa till och med maken erkänner att det är beroendeframkallande med en sådan liten ljuvlig groda som vi har fått nu Han står i kö för gos så snart hon har tuttat färdigt Hon heter fortfarande loppan här hemma men det lutar starkt åt en liten Maja faktiskt
    haha naaaw sötisen!!! Fiiinaste namnet! Max o maja gräddnos smultronhjärta ! {#lang_emotions_heart}
  • isako
    Smultronhjärta skrev 2009-09-02 21:58:05 följande:
    Haha..nu ska vi inte fastna helt i tungvrickarlandet..Låter som en hel sagobok ju Det räcker att vi i efterhand insåg att Max visst fick bröderna lejonhjärtafeeling över sina namn då han heter Max Lejon Jonathan
    hihi
    haha nää gör han det! Kan man - får man heta Lejon!?! Cooolt!!!
  • isako
    Smultronhjärta skrev 2009-09-02 22:03:26 följande:
    Japp- Lejon får man heta..Det är ungefär lika många killar som heter Lejon i Sverige som det är tjejer som heter Smultron
    Sååå sött iaf! Absolut ett namn jag skall lägga på minnet. Pappa & Isak är båda födda i augusti o är lejon o Anil brukar kallas för ezed = lejon på arabiska Kanske blir ett litet lejon i mellannamn här.. Smultron är också ljuuuvligt!
    Bybo1 skrev 2009-09-02 22:07:36 följande:
    Tror ni att det blir fin med Katvigs röd/vit randiga klänning åt kråkan till hennes 1 års kort, tänkte att gossen skulle ha samma fast tröja, tar några kort på dom tillsammans.. Det borde ju bli fint på färgkort o svartvita.. Ska det vara med eller utan strumpbyxor, det är frågan , hon fyller ju inte 1 förren i 29 nov men vill ha allt klart
    Tänkte jag också ha. Tänkte ta familjefoton nu här snart o då är det perfekt. Blir som du säger snyggt både till svart/vit o färg juh!
    Greksmurfen skrev 2009-09-02 22:10:11 följande:
    tjejer kan man ha babyúska baby byxor till max tro ni ....
    Tycker jag absolut!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14