Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-10 19:36:36 följande:
    f*n missade denna idag, jag hade lätt betalat mer www.tradera.com/Molo-linne-med-lamm-nyskick--...
    bra att veta att de är poppis, jag har en helt ny liggandes, ska börja använda den snart...{#lang_emotions_dreamer}

kikar bara in o kollar läget, inte mkt shopping här inte? vi ses!
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Hej i tråden!

Idag blir det nog IKEA i regnrusket. Vi ska köpa ny säng till Damien, bokhylla till datorrummet och lite annat krafs till bebis  tex.... {#lang_emotions_sunny} 

Fick veta att Molo troligen öppnar sina lager för ny beställning på måndag så först då lär vi få veta om våra molosar finns.

• Damien och Adrian
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 13:48:37 följande:
    Hej alla!Länge sen jag var här nu, har inte haft tid för shopping på länge. Men nu har min kompis fått en liten bebis oc h jag vill köpa present! Har funderat på en sommarsuit, texNanoous www.litenpalandet.se/popup.html?Images/Produc...eller idaTklkids.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=...Ngn som vet hur passformen är på dem och även hur kvaliten är?Eller har ni ngt annat tips på fina kläder (gärna REA)? Har inte hängt med alls så jag vet inte vilka shoppar som har bra REA nu...
    Nanoous är ju ekologiska och makalöst skön kvalitet mot huden! Jag tycker personligen att IdaT har ganska usel kvalitet även om jag köper ibland...
  • Damien och Adrian

Hej i tråden föärresten! Här handlas det läser jag. Jag avstår det mesta av reorna men har lagt beställning på en del höstmolo och har svårt att låta bli Tradera så det blir altid dyrare än man tänkt sig. Jag är dock fortfarande hyfsad på att inte köpa järnet.

• Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:15:19 följande:
    Det är väl ett bra pris? LIgger de inte på 250-350 kr annars? *dålig koll*Själv köpte jag en barnvagn i morse
    Jo fast jag är snål på T, det finns ju ingen reklamationsrätt, jag betalar max ca 200 kr för nya molosar, ESL ej över hundralappen. Men visst priset är eg helt ok om det är något man verkligen vill ha.

allt väl annars?
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:15:19 följande:
    Det är väl ett bra pris? LIgger de inte på 250-350 kr annars? *dålig koll*Själv köpte jag en barnvagn i morse
    vilken barnvagn förresten?
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-07-14 20:21:38 följande:
    Har funderat lite idag...Är det bara jag som är helt överförtjust i nanoous velour? Ser så sällan nåt sånt i bt.  
    jag älskade Nanoou men tröttnade snabbt på den förra gröna som var liiiite för lysande för min smak när den sat på... hur ser "nya" velouren ut, har inte sett vårens? visa någon shop!

Hej alla! Kul att lilla tjejen är på bättringen Liljan o loppan! Kul å se Nikki här med, det är många man inte sett på ett tag.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-07-14 20:45:21 följande:
    men inte kan väl pedro ha en sån blommig jacka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14