• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-04 11:40:08 följande:
    Nä inte bara för mig...vet inte hur jag ska göra med Maia heller. Visst hon är över 3 år, och dessutom en riskgrupp. Men är orolig för hur kvicksilvret kan påverka henne...
    Du får skriva en lista med för och nackdelar o se vilken som blir bäst....
  • Pejo

Rååsa Smurfen skrev 2009-09-08 07:25:29 följande:

i dag ska jag gå och läxa upp en kille i timmys skola Igår höll ha på som vanligt och kalla timmy tjockis,fetto  osv Timmy sa i från som jag bett han göra .. och sa håll käften... då tystande han fröken tyckte timmy var duktig så lång allt väl...Men kompisen sa jag ska hämnas...  vilket han gjorde och samlade ihop ett gänget ,med bla en av timmys bästa vänner och sen på rasten när han gick för att leka kom hela gänget och ställde sig runt han och retades med han och gjorde han till åtlöje  han blev helt förtvivlad och sa nästan gång vågar han inte säga ifrån för vad ska de göra då....Jag blev tokig när jag hörde detta !!! samla ihop gäng ,vad är dettta ?? kalla timmy dåliga saker som ge han dålig självkänsla !! tänker inte acceptera detta, få inte blir en nästa gång !
    USCH o FY!!

Blir så ledsen när jag hör sådant här, måste stoppas DAG 1 för alla inblandade!
  • Pejo

annie dark skrev 2009-09-10 14:38:19 följande:

Tror det kostar 12 kr extra att skicka inom norden, gör det till Norge iaf.
    Fast en body kostar 22:- till finland (kostar 12:- inom sverige... )
  • Pejo
    JuliaochNelly skrev 2009-09-11 07:23:15 följande:
    Morgon citerar jag med lite på frågan då...Har inte en aning om hur ja kommer fram till saker...Men ofta så gör jag lite mer på kvällen så Nelly,viggo & jag kan äta det till lunch med. Trist kanske men då slipper man laga mat två gånger om dagen. godmorgon allla
    Så gör jag oftast med lagar mer mat på kvällen så blir det lunch till antingen dan efter eller nästa dags lunch för de som är hemma då.

Pratade med dietisten o hennes rön är att äta 2 lagade mål mat om dagen i små portioner.
  • Pejo
    lillronya skrev 2009-09-11 08:26:35 följande:
    Ja jag gissade det med, men var tvungen att fråga nån.Får kanske ringa dit iaf..
    Är du fortfarande röd o svullen o varm runt området så kan det bli infekterat.
  • Pejo
    JuliaochNelly skrev 2009-09-17 07:07:18 följande:
    Godmorgon tjejer Vill passa på och skicka en liten varning denna köparen köpte detta av mig för flera månader sen nu men har andvändt min bild text osv dvs kläderna kan inte se ut så nu www.tradera.com/SOM-NY-MOLO-AQUA-FLOWER-TUNIK...
    Men hur vet du att hon använt kläderna då? De kanske var för små eller stora eller så! MEN SJÄLVKLART KAN MAN ANVÄNDA EGNA FOTON!
  • Pejo
    melizza skrev 2009-09-17 12:26:15 följande:
    Ska du på småfolk salg förresten???
    Finns det mer info om salgen någonstans?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14