Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tvättar ni lurvarna med sköljmedel? Man ska ju inte tvätta jackor och sånt med sköljmedel, men lurvar?

• Raihana
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 22:39:12 följande:
    trevligt å sälja den på T sen... " beskrivning: aldrig blivit tvättad=P"
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 22:42:12 följande:
    ASG Vad får man för ett par på T som är använda sisådär 3-4ggr tror du?? Haha sambon och Maia sitter just nu, klockan tjugo i elva på natten, och äter rostat bröd med nutella
    Skulle min make och son höra, dom skulle komma på två röda. Dom är galna i Nutella!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-09 22:40:32 följande:
    hahahah Vågar väll knappt säga det här men jag har ett par strlk 24 liggandes i min låda... Typ lagom om ja... si så där 2 år hahahah Men Kuuuunde inte låta bli!
    Du KAN ÍNTE bara ha en växalåda, det måste vara en garderob.....ok att jag har en växa garderob, men den är till 3 barn......
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:46:46 följande:
    Men alltså WTF...nu ere ju bara shorts o byxor som får plats i Liams resväska, hans kläder måste växa rejält *skakar på hövvet*, hur många resväskor kan man ta med?
    Till er alla eller bara sonen?
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 22:48:57 följande:
    ja o här sitter man o försöker hålla sig från såna onyttigheter när man är gravid, illamående o lätt går upp i vikt men inte fan går det o undvika när de gör på detta viset
    Näe, det är ju så gott! Jag å maken åt det tyvärr det till frukost nästan varje dag när vi bodde i Italien, och han höll fast vid det när han kom hit sen. Jag fuskar ibland.
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:49:18 följande:
    Till sonen...ja o gubben klarar oss nog på en väska var, men Liam lär behöva typ...5 väskor om jag ska få ner alla högar med underbara kläder som bara MÅSTE med.
    I höstas var vi i Algeriet 3 veckor med alla 3 barn, och jag hade en stor resväska till dom ihop, och den var smockfull men det räckte. HAde t.o.m plats för 3 blöjpaket och 3 vällingpaket
    Använde knappt hälften.......men då hade vi tvättmaskin där också.
    Så 1/2 borde ju egentligen räck Men hur länge ska ni vara borta.
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:51:36 följande:
    1 vecka
    Ja, då skulle jag nog ha en mindre väska bara. Skulle räkna med (om ni är i Sverige) 2 svala ombyten och 2 varmare ombyten per dag.
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 22:54:59 följande:
    Jo jag lärde mig också det i Italien...varje morgon i 4 månader, men då jagade jag runt 2 galna ungar precis hela dagarna så då lyckades jag t.o.m gå ner i vikt, men nu har jag redan extra och går upp så lätt så jag MÅSTE låta bli!
    JA, tänk vad dom är tokiga i Nutella där. Jagade inga ungar men var upp över örona kär, men det kanske man inte bränner lika mycket kaorier på?
    Du får unna dig lite när du är gravid, tror allt Pedro vill ha lite Nutella
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-09 22:57:25 följande:
    Får fota o visa er ngn dag. Ja alltså jag velade så mycket men när jag såg att 23 orna försvann så köpte jag i ren panik så jag inte kunnat leva med mig själv om hon aldrig fått ha sådana hahah *tosmamma* hahah Har du en hel garderob
    Yes! Men halva ligger kidzens sängkläder i....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14