nikki2006 skrev 2009-09-24 11:32:50 följande:
Bara lite shopping som vanligt, hur är det med dig??? Det var verkligen länge sen nu
Jodå.. Det händer ås mkt här så man hinne rinte med eran superfart i tråden
I tisdags var det ett år sedan (redan!) sen mamma gick bort och jag har mått än sämre omkring den här tiden, känns dock som det börjar lätta nu igen..
Lillknatten är redan över 9månader och ska resa sig mot allt, så man måste vara med för han fattar inte att han är liten egentligen tror jag *ler* han blir så arg när han rasar.. Så det är att lurpassa på Liam hela tiden..
Ebba är hos dagmamman knappt ens 15h så här görs det bus om man inte hinner med..
En morgon stod hon vid spisen, i pannan var det mjöl (och i halva köket) och mjölk, då skulle hon göra pannkaka! -Tur man har barnlås på spisen!!
Andra dagen hade hon stått med olika glas o skålar och hällt vatten i olika mängder, lite expriment sådär..
Att sno pappas deo o smörja in sig med så hon luktar karl hela dagarna, inte såå kul när man är på bussen
borsta tänderna själv (som hon typ vägrar när hon SKA) o låser in sig på toan och gör typ allt hon inte ska..
Sen har jag lite fullt upp med läkarbesök osv..
Men annars så.. Shoppas det emellanåt..

Något ska man väl ha där i mellan som är kul!
Så är dagsläget hos oss iaf!
Hur är allt själv då??
Flowerpowermama- Får jag oxå komma in hos dig??
Såg att vi har en till sak gemensamt i en annan tråd..

Och sen är jag såå nyfiken jämt..