Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-13 10:38:04 följande:
    Gomorron i tråden!!!Mina älsklingar kom och ringde på dörren kl. 8!! Och som överraksning var dom klädda i helt nya Molosar! Julia: Låter underbart med semester!!Fru Humla: Härligt att ni hade en fin dag!!! Grattis!
    Tack {#lang_emotions_kiss} Vad hade älsklingarna fått för fina molo kläder då?
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:42:33 följande:
    Hej hej. kikar in från lekterapin. Maia leker för fullt. Inget har kommit ut än trots vattenlavemang...hon ska få olja igen ikväll och vatten igen imorgon o det verkar som vi blir kvar hela veckan med samma procedur. Hon äter ju ingenting heller...lever på isglass. Läkaren som kom idag var iaf supertrevlig och vill kolla upp detta noga så de ska kolla gluten nu också även om han inte tror att det är det. men han vill kolla alla möjligheter. Så de ska gå in och ta prover från tarmen...ännu en hemsk upplevelse för Maia men det måste göras...De ska även kolla sköldkörteln om det är så att den producerar för lite nu, när hon var liten producerade den ju för mycket men nu är det 2 år sen de kollade den. Ja det känns iaf som de tar oss på allvar och alla är jättetrevliga.Humla - Grattis till giftermålet
    Tack {#lang_emotions_kiss} Hoppas att det löser sig för Maia, stackarn har ju fått stå ut med massor ju
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Raihana skrev 2009-07-13 10:46:09 följande:
    Killen hade den långärmade ducati tröjan med däck ärmar, plus att han hade fått ett linne med motorcyklar på.Tjejen hade rosspace knapptröja och leggings.Sen fick Mini en hel påse Molosar Det var våran sommarpresent i år till min glädje Vi brukar alltid få en sommar present nämligen, så då tyckte dom att detta passade i år! Lööööööv mina föräldrar!!Inte bara för kläderna såklart!
    Vilka snälla föräldrar!! Orkar du knäppa lite bilder kanske? {#lang_emotions_dreamer}
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Raihana skrev 2009-07-13 10:57:42 följande:
    Jäpp, gillade allt! Mamma vet precis min smak!Blev dubbelt av ett par muddisar bara, men det gör inget.Hon fick:Fågelkläningen BadgeskläningenDucati tröjan med däckspårsärmarByssorna med däckspårMuddisar svarta med stjärnor och rosa muddMuddsar randiga i cerise och grön med lila muddMuddisar randiga i beige och cerise medlaxfärgad muddDet roliga var att hon gick in för att köpa blanket leggings som hon lovat mig, men dom hade dom inte. Så hoppade hon det andra och pappa valde ducati plaggen!
    Vilken härlig blandning till Mini, hon kommer att bli så fin {#lang_emotions_flower}
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 20:06:41 följande:
    tycker de ja köpte va fina=) pop overaller asså=) ena kostade 295 (ord 1195) å andra 595=).. finns på min blog greksmurfen.blogspot.com =).....
    Såg du att jag skrev att dalmatinlinnet finns på pilutta??
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-13 21:12:14 följande:
    Humla---Å så fin i blankets tunikan  Vad har du för strlk?
    Tack! Hon har 86 i tunikan, sitter perfekt.. dock knappt inget att växa i på längden och hon är 80 cm nu
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Mosen08 skrev 2009-07-13 21:49:47 följande:
    Tack! Hon har 86 i tunikan, sitter perfekt.. dock knappt inget att växa i på längden och hon är 80 cm nu
    hehe ja just det, det hade vi ju redan diskuterat
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    snigelina skrev 2009-07-14 10:05:30 följande:
    Vad tyst och lugnt det är här
    Ja här va det verkligen lugnt! Idag väntar jag hem 3 paket
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    snigelina skrev 2009-07-14 10:15:32 följande:
    Oiii, spännande! Vad väntar du för nåt?
    Sländtröja, retroblomtunika, badges tröja med randiga ärmar och lila leggings från nanoou
    Neo -06 & Moa -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14