RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 11:01:04 följande:
Å måste få skriva av mig lite irritation bara Jag ska ju börja söka jobb nu i höst är det tänkt..Bubblis ska gå korta dagar på dagis, sambon reser en hel del i jobbet och jobbar rätt mycket överlag så jag kommer vara ensam med hämtning,lämning,läxor o allt annat.. Han e på mig hela tiden om jobbsökandet.. Å jag sitter här superstressad o kollar varje dag, det finns liksom ingenting som passar.. Nattjobb går inte då han inte är hemma jämt, tidiga mornar går inte, långt bort går inte då jag dels inte har bil och sen inte kan hämta i tid om jag ska resa långt.. Jag har ingen utbildning så jag kan inte söka "special jobb"Nu tycker han jag ska börja söka i södermanland, Västmanland, Örebro osv.. Men hur fasiken ska jag få ihop detta?? Får jag jobb så har vi ju en "ursäkt" att flytta men samtidigt ska jag hitta ett jobb å sen får vi inte detta sålt eller hittar nytt boende på den orten som passar..Å jag e bara suuuuperstressad över detta
Usch vilken jobig sits, förstår att du känner dej stressad. Om du ska jobba "normalt" så får ju han nästan ändra på sina arbetstider och jag antar att det är svårt det med. Du kan inte ta något jobb med att sälja typ barnkläder, så som meandi osv? Vet visserligen inte hur det ger i kassan men man kan ju styra sin arbetstid lite.
Du med din drivkraft skulle haft en webbutik!! :) det hade väl varit roligt:)