Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-08-23 22:33:09 följande:
    Fin, men det var väl den som inte fick tvättas va? Typ bara vädras.....
    ok då går den bort på en gång
  • karmasus

Men guuud va söt liten bebis i BT.

Måste nog skaffa en liten till =)

• karmasus

OT men någon kanske vill shoppa Kavat-dojjor till 50% eller nåt

50% rabatt på dyraste varan av kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning eller mattor
    t o m 2009-09-08
    Erbjudandekod: 205826
    www.ellos.se

• karmasus
    solouniko skrev 2009-08-24 14:40:05 följande:
    Oj det var billigt! Älskar de där färgerna, såå fina IRL! Hoppas min klänning kommer idag Men kanske man ska ha suit också? Hej förresten!
    var tvungen att klicka hem en som pyjamas till snäckan
  • karmasus

Grattis det söta smultronet, Smultronhjärta!
    Vilken sötnos!

• karmasus
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-25 10:02:22 följande:
    Hippokids måste vara århundradets segaste butik!Handlade där i början av juni, när rean var, 2 av 5 varor var slut så jag kontaktade henne ang det då summan skulle vara mindre vid fakturabetalning.Fick inga svar så till slut betalade jag in summan jag fått kläderna för och kontaktade henne i efterskott om att ändra summan för fakturan hos bolaget.Det skulle hon göra, men det damp ned påminnelser i brevlådan från Kreditor ändå...Har mailat och pratat med henne i telefon ett flertal gånger och hon har varje gång lovat att ändra summan på fakturan men lik förbannat så dyker påminnelser upp, senast nu igår på resterande summa för 5 plagg + 135:- i förseningsavgift! Har kontaktat henne ännu en gång nu, får se vad dagens svar blir, om hon ens svarar för det är hon otrooooligt seg på...*suck*Dessutom fattar hon inte hur jag får till summan och vilka plagg som aldrig fanns med i paketet, det får jag berätta varje gång vi hörs...Så den butiken är nu bojkottad för all framtid, hur bra rea de än må ha för sån här "service" klarar jag mig utan! *färdig med dagens gnäll*
    Jag har samma problem med kidshop. *hatar*
    Maila Kredior och berätta vad som pågår så "pausar" de fakturan. Inga påminnelser eller dyl skickas ut då.

(Hippikids kanske använder annat bolag för fakturor- kontakta det företag de använder)
  • karmasus
    pumpkinpie skrev 2009-08-25 17:03:53 följande:
    Slänger in en fråga till experterna. Jag är på jakt efter ett särskilt märke, kanske danskt eftersom som många av de fina kläderna kommer från Danmark. Uttalas Lippsich tror jag, ingen aning om hur det stavas. Kläderna har en påsydd djurapplikation med ben som dinglar.Ringer det en klocka för någon?
    Lipfish och det är svenskt =)
    www.lipfish.com/
  • karmasus

Morning tråden =)

Flock skrev 2009-08-28 08:37:10 följande:
    God morgon! Jag har blivit frälst!!! Köpte mitt första småfolksplagg igår, t-shirt med robotar på. SÅ FIN!! Jag kommer fortsätta köpa småfolk. Någon som vet hur småfolks frottebyxa är i stl??Köpte även Nova Star för för första gången. En ljusblå skjorta och jeans (tack Lillronya)Tänkte godisburken ska ha detta på barndop med en röd t-shirt under. Tror han blir finast i hela familjen Så söta mammor i bildtråden i fina mössor!!
    Jag är småfolksfärlst också =)

Byxorna är ganska stora i storlek speciellt frottén.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14