Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-09 14:31:47 följande:
       PEDRO
    haha det namnet tycker inte ens sambon om o han har annars konstig smak Vill ha en Marcos {#lang_emotions_throwup}

Nej det blir en Lili {#lang_emotions_sunny}
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2009-07-09 14:40:03 följande:
    jag tror också det är en grabb! Könet bestämd av mannens sperma/gener, finns det bara tjejer på makens sida också?
    nja, där finns ett par pojkar men överlag flickor där med han har 3 systrar och en bror, hans mamma och pappa har bara systrar, mormor bara systrar o.s.v
  • Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-07-09 14:46:51 följande:
    Andrés tycker jag é fint. Träffade en snygging en gång i tiden som hette så.
    Tack, det står med på listan faktiskt

julian
    angel
    andres
    akira
    gabriel
    Antoine
    Ariel
    Aurelio
    Emilio
    LISANDRO
    Leandro
    Luciano
    Nathaniel

Eva
    Lucia
    Arielle
    Aurelia
    Felicia
    Flor
    Celia
    Lila
    Lilia
    Natalia
    Noelia
    aveline
    izel
    belen
  • Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-07-09 14:49:14 följande:
    Vilket språkbruk. Du får byta till playgirl-liv istället för familjeliv hörru.
    Haha Butte är on-fire idag

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-07-09 14:49:58 följande:
    Tack, det står med på listan faktiskt julianangelandresakiragabrielAntoineArielAurelioEm ilioLISANDROLeandroLucianoNathanielEvaLuciaArielle AureliaFeliciaFlorCeliaLilaLiliaNataliaNoeliaaveli neizelbelen alessandro är oxå fint
    Jo vi pratade om det och det var då vi kom fram till att Lisandro är ännu finare
  • Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-07-09 14:52:37 följande:
    Gillar Belén, Julian och Gabriel. Ariel & Lucia är lite mobbingvarning på.
    Belen, Julian och Gabriel är "julnamn" ifall bebisen kommer lite tidigt (Belen = Betlehem på spanska). Ariel är ett fint pojknamn enligt sambon {#lang_emotions_dreamer} inte enligt mig Lucia älskar jag och kommer hon så tidigt som runt då så får hon helt klart heta det
    Mobbningsvarning är det ju på nästan allt...blir det Lili så kommer dom mobba henne för att hon är en blomma, Julian kommer kallas Julia o.s.v  Jag orkar inte tänka för mycket på sånt, så länge det inte rimmar på något väldigt fult eller verkligen låter hemskt.
    Har en vän som döpte sin son till Ceasar Amadeus...det du...fint va {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan
    snigelina skrev 2009-07-09 15:03:31 följande:
    Jag tror att barn, om de nu vill mobba någon, hittar något att mobbas för även om det inte är nåt som är "fel". Det är ju så det är, tyvärr Jag tycker namnen är fina, förutom just Ariel då kanske
    Jag blev så mobbad så jag fick byta skola...mitt namn rimmade ju på Ko så det var det vanligaste de mobbade mig med men Balou och Milou var också populärt. De hittar alltid något att mobbas för ändå...men att döpa en pojke till Ariel är väl att be lite väl mycket om det
  • Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2009-07-09 15:04:14 följande:
    en del barn mobbas för sina kläder, sina glasögon, fetma eller för att de helt enkelt är fel, saärskilt om de är lite utanför/ensamma. Så är de coola el iaf har kompisar så mobbas de inte trots fult namn. Problemet med "fula" namn är också att det är så oerhört individuellt, det är så personligt vad man gillar?
    Ja jag tycker då verkligen inte att Lucia är ett fult namn, älskar det
  • Zvartaliljan
    snigelina skrev 2009-07-09 15:08:35 följande:
    Usch då Vi har ju en Nora så vi får väl se hur det kommer gå..
    men jag blev mest mobbad för att jag var rektorns dotter, tjock, smart och glasögonorm....fanns många faktorer, namnet var liksom bara en bigrej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14