Inlägg från: Zvartaliljan
|
-
-
nja, där finns ett par pojkar men överlag flickor där medIncommunicado skrev 2009-07-09 14:40:03 följande:jag tror också det är en grabb! Könet bestämd av mannens sperma/gener, finns det bara tjejer på makens sida också?
han har 3 systrar och en bror, hans mamma och pappa har bara systrar, mormor bara systrar o.s.v
-
sitter med den i korgen men letar efter annat också, till LiliButtelina skrev 2009-07-09 14:42:53 följande:nädå det blir en pedro www.freshmilk.se/product_info.php?manufacture... köp denna till pedro
-
Tack, det står med på listan faktisktsaturnina skrev 2009-07-09 14:46:51 följande:Andrés tycker jag é fint. Träffade en snygging en gång i tiden som hette så.
julian
angel
andres
akira
gabriel
Antoine
Ariel
Aurelio
Emilio
LISANDRO
Leandro
Luciano
Nathaniel
Eva
Lucia
Arielle
Aurelia
Felicia
Flor
Celia
Lila
Lilia
Natalia
Noelia
aveline
izel
belen -
-
Jo vi pratade om det och det var då vi kom fram till att Lisandro är ännu finareButtelina skrev 2009-07-09 14:49:58 följande:Tack, det står med på listan faktiskt julianangelandresakiragabrielAntoineArielAurelioEm ilioLISANDROLeandroLucianoNathanielEvaLuciaArielle AureliaFeliciaFlorCeliaLilaLiliaNataliaNoeliaaveli neizelbelen alessandro är oxå fint
-
Belen, Julian och Gabriel är "julnamn" ifall bebisen kommer lite tidigt (Belen = Betlehem på spanska). Ariel är ett fint pojknamn enligt sambonsaturnina skrev 2009-07-09 14:52:37 följande:Gillar Belén, Julian och Gabriel. Ariel & Lucia är lite mobbingvarning på.
inte enligt mig
Lucia älskar jag och kommer hon så tidigt som runt då så får hon helt klart heta det
Mobbningsvarning är det ju på nästan allt...blir det Lili så kommer dom mobba henne för att hon är en blomma, Julian kommer kallas Julia o.s.v Jag orkar inte tänka för mycket på sånt, så länge det inte rimmar på något väldigt fult eller verkligen låter hemskt.
Har en vän som döpte sin son till Ceasar Amadeus...det du...fint va -
Jag blev så mobbad så jag fick byta skola...mitt namn rimmade ju på Ko så det var det vanligaste de mobbade mig med men Balou och Milou var också populärt. De hittar alltid något att mobbas för ändå...men att döpa en pojke till Ariel är väl att be lite väl mycket om detsnigelina skrev 2009-07-09 15:03:31 följande:Jag tror att barn, om de nu vill mobba någon, hittar något att mobbas för även om det inte är nåt som är "fel". Det är ju så det är, tyvärr Jag tycker namnen är fina, förutom just Ariel då kanske
-
Ja jag tycker då verkligen inte att Lucia är ett fult namn, älskar detIncommunicado skrev 2009-07-09 15:04:14 följande:en del barn mobbas för sina kläder, sina glasögon, fetma eller för att de helt enkelt är fel, saärskilt om de är lite utanför/ensamma. Så är de coola el iaf har kompisar så mobbas de inte trots fult namn. Problemet med "fula" namn är också att det är så oerhört individuellt, det är så personligt vad man gillar?
-
men jag blev mest mobbad för att jag var rektorns dotter, tjock, smart och glasögonorm....fanns många faktorer, namnet var liksom bara en bigrejsnigelina skrev 2009-07-09 15:08:35 följande:Usch då Vi har ju en Nora så vi får väl se hur det kommer gå..