Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-17 12:35:53 följande:
    mätte dom mot varandra nu.. 104 från förra och 110 från i år är näst intill lika stora i strl... skiljer MAX en cm i armlängd bara
    men längden bak och fram är den samma nästan eller?? åååå nu blev jag osäker....vilken ska jag ta egentligen???? kanske 110 iaf då då

Gud så söta dem är din abarn Butte.....tack för hjälpen!!!
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

Nu blev det efter allt velande en hallon lurv iaf *superglad*

• melizza
    Buttelina skrev 2009-08-17 13:34:51 följande:
    vilken strl blev det till sist
    110 tack för hjälpen gums {#lang_emotions_kiss}
  • melizza
    {#lang_emotions_cry} alltså nu gråter jag så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till.......jag skulle rensa i Stellas garderob för att kunna lägga ut på T men när jag sitter där så ser jag att det saknas lite kläder och då kommer jag på att jag hade rensat där innan semestern och att jag lagt påsen i källaren......under semestern hade vi översvämning i källaren så när vi kom hem så rensade vi ut allt och slängde och då åkte nog min påse med kläder som skulle säljas med däri {#lang_emotions_cry} åååååå jag är så arg och frustrerad nu så jag kan slita av mig håret.....jag kan ju säga att vi hade en hel del att slänga och det mesta var fuktskadat förutom det som legat i plastpåsar som hade klarat sig rätt så bra och eftersom det var rätt många påsar med kläder och skor som låg där så orkade jag liksom inte gå igenom varenda en...

ursäkta långt inlägg men var bara tvungen att prata av mig lite
  • melizza
    Raihana skrev 2009-08-17 16:09:05 följande:
    Nämen, fy vad surt!!! Kramar om!!
    ja riktigt j*a surt.....det var säkert kläder för ca 2000 kr däri....bara molo, småfolk och katvig
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-17 17:15:15 följande:
    Vem letade pusselmuddisar?
    JAAAAGGGG i strl 92??? vart ????????
  • melizza
    melizza skrev 2009-08-17 18:02:02 följande:
    JAAAAGGGG i strl 92??? vart ????????
    snälla Bubblan säga vart för jag behöver verkligen tröstshoppa idag när alla min fina kläder har försvunnit......
  • melizza

God kväll tjejer!!

Nu börjar jag nästan smälta det med den bortslängda påsen med kläder.....fy f*n vad det grämmer mig att jag slängde dem kläderna.

Ja ja man ska väl inte gråta över spild mjölk eller vad heter det

Jag kan ju trösta mig med att imorgon kommer Stella fina hallon lurvis och en lurvrånis till....en lila

• melizza
    SmillaMilla skrev 2009-08-18 09:44:26 följande:
    Så nu ligger lite bilder på Svea i stl 98 på lurven. Tycker att den sitter perfekt på henne. Behöver inte vika upp något i armarna. Konstigt för hon är ju ändå bara 87 lång. Och på hennes turkosa stl 92 från slagen behöver jag vika upp.
    Jättesöt Svea!! Men vilken tur att jag tog en större strl än dem vi har hemma på den lurven jag beställde igår. Dem verkar vara lite mindre i strl i år.

Godmorron förresten!
  • melizza

Nu när det snackas mössor som passar till lurvar så undrar jag om ni har tips på mössa till hallon/gul lurv???? kanske att katvigs rosa/rosa passar eller vad ska man ha till????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14