Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-09-14 07:22:47 följande:
    gaaaa Nu behöver jag verkligen hjälp....jag budade på ett par vinterskor på tradera. Tjejen har skrivit i rubriken gortex skor men vi närmnare beskrivning påskorna då jag mejlade henne så är dom inte alls gortex . Jag vann nu aktionen då jag redan hade så högt bud innnan hon berättade hur det verkligen la till atthon hade hört att dom är lika bra som gortex. vad gör man nu då jag vill ju inte ha dom om dom inte är gortex skor. Lägger faktiskt in en länk. då jag inte alls gillar det hon gör skorna är inga gortex. www.tradera.com/Svarta-Goretex-N-Tex-vinterka...
    Då ska du inte behöva genomföra köpet och ska inte heller ha negativt omdöme för det.
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-14 07:26:56 följande:
    eller hur jag hade gärna betalt mer men hon har ju en sjukt vilseledande rubrik. Jag letade skor med gortex matrial till Nelly då hon har extrem fotsvett & fot eksem då räcker det liksom inte med något som påminner. Trist faktiskt för denna tjejen har sålt massor av dessa skorna som gått högt alla , lurendrejeri tycker jag då folktror det är gortex skor som har nypris på runt 800 kr
    Ja, det står ju inget annat i beskrivningen än att de är i goretex också.
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-14 07:33:06 följande:
    eller hur kan man anmäla henne till tradera montro?
    Det är nog svårt att bevisa
  • snigelina

Rååsa Smurfen skrev 2009-09-14 07:56:36 följande:

pröva och uppdatera inne på ändrings sidan när du byter bild så att du ser att bilden är ändra innan innan du godkänner den för jag ser bara ett pop jacka www.tradera.com/Plommonlila-vinterjacka-fran-...
    Åh.. ska jag eller ska jag inte?
  • snigelina

Rååsa Smurfen skrev 2009-09-14 08:12:16 följande:

vad det du som slog till ? synd att bilden inte hann ändras bara
    Näee, jag hade nog tagit köp nu isf. Fick hamna i minneslistan istället nu då..
  • snigelina
    Tindrisen03 skrev 2009-09-14 08:39:40 följande:
    Så du letade upp en, vad snällt Vadå är det fortf ngt fel med den??
    Näe, den är okej nu
  • snigelina
    Kristyr skrev 2009-09-14 08:43:20 följande:
    jag har sett den någonstans..... måste fundera lite var det inte lpl?
    Jo, de har den visst
  • snigelina
    Tasha78 skrev 2009-09-14 09:34:09 följande:
    hihihi nä jag letar kök till min lilla så var jag tvungen att fråga, det såg fint ut
    tror det är obh nordicas? Men det har nog halvdålig kvalité enligt vad jag läst mig till.. Ikeas nya är ju så fiiint
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-09-14 09:53:24 följande:
    Ja, visst är det! Ska köpa ett sånt till Mini till hennes 2-års dag. Jag har alltid velat ha ett träkök men inte gillat de där Micki/Brio i spånplatta. Det på IKEA lär ju hålla för vad som helst. Helt klart värt 1000:-
    Ja, toppen att man dessutom kan höja det sen när barnen blir större Hade gärna köpt det, men det känns som det borde kommit ett par år tidigare
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-09-14 09:54:53 följande:
    Pusseltröja baby i stl. 92? Ngn? PLZ?? Letar snart ihjäl mig!!!
    som jag efter badgesleggings då men jag har nog gett upp nu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14