Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-09-14 10:11:42 följande:
    Ja, eller hur!! Lägger mitt sista hopp hos AnnaCill. Är det 116 du är ute efter?
    ja, eller 110 Hade jag kunnat sy hade jag köpt 122 hos bor och sytt upp..
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-09-14 10:29:04 följande:
    Surt!! Dom finns inte i Dk då? Fast dom blir ju så rackarns dyra då......
    Har inte hittat där heller
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-14 13:35:49 följande:
    babushka eller birdie tröja med knapp?
    ska du ha nån av de? Vad har hon för tröjor från höstkollektionen?

synd att du missade eleraffs erbjudande
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-14 13:40:21 följande:
    alltså grejen är att jag beställde en tröja då men som vanligt fick jag ingen orderbekräftelse... maiade henne och nä de hade inte fått ordern, men de fick ordern jag la idag (trots köpstopp ) så himla konstigt. får se vad hon svarar... kommer inte ihåg dock om jag beställde babushka eller birdie  hade för bråttom hon har hmm regnbågetunika, lila med stars, pussel och retroblommatunika sen tror jag inte det är fler hmm
    Ojdå, vad knasigt Hrm.. Jag är ju nyförälskad i babushkorna, så jag säger väl de då
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-14 16:04:49 följande:
    oj det hade jag aldrig vågat
    Man måste våga för att vinna

När vi flyttade tillbaka till Uddevalla för två år sen sa vi upp vårt hus innan vi hittat ny lägenhet, det gick bra till slut
  • snigelina

Bubblan - Grattis till pinpessan på namnsdagen! Jag gillar "indianränderna" mer och mer

• snigelina

Bubblan - Grattis till pinpessan på namnsdagen! Jag gillar "indianränderna" mer och mer

• snigelina

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-14 16:10:37 följande:

Å har hon namnsdag idag????? Gud det har jag helt missat Tack säger Bubblis
    Jepp, idag är det Ida-dagen informerade mina barn mig om
  • snigelina

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-14 16:51:31 följande:

Tacka barnen från mig   Bubblis måste ju få en namnsdags present.. Synd att jag inte kommer in på webshopparna   Får laga nån god efterätt till maten idag istället, seklad gillar ju damen i fråga
    Åh, baka kladdkaka till pinpessan då
  • snigelina
    Pimm skrev 2009-09-14 20:57:12 följande:
    För er som läste om mitt katvig fleecefodrade regnset som jag köpte på T. Nu har jag tvättat det och fick bort smutsfläckarna, känns lite bättre nu:) Men säljaren hörde inte alls av sej mer när jag skrev till henne. Upptäckte också när jag delade setet för tvätt, alltså tog ut fleecen så var det namnmärkt också, har hon inte heller skrivit i annonsen. Jag vill ge henne negativt omdömme men jag vet hon kommer lägga ett hämnas omdömme på mej och jag vill inte ha neg i mitt.
    Du får väl ge negativt omdöme i sista stund

Men iaf. Att begagnade plagg är namnade tycker jag nästan att man kan ta för givet. Om det är något man inte vill så får man maila och fråga innan man lägger bud.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14