Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-07-10 09:18:36 följande:
    Jag tror du får en tjej.
    Jaså?
    Jag har väldigt svårt o tro att det blir en tjej, vet inte riktigt varför men alla säger att jag är en typisk pojk mamma
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-10 09:44:44 följande:
    vad har du för strl på plastisock shortsen? funkar 98/104 på bia
    Jag har köpt både 86/92 o 98/104, båda funkar på Liam fast det blir olika längd. Tror absolut att 98/104 funkar på Bia.

Slänger in måtten så kan du ju mäta på några han har
    86/92: Rakt över midjan: 23 cm, längd 27 cm.
    98/104: Rakt över midjan: 24 cm, längd 30 cm.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-10 09:54:36 följande:
    tuuusen tack! då blir det strl 98/104 suuperfina ju!!!
    Dom måste du bara köpa, dom är helt underbara, så fina på och underbara färger.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:
    haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså
    HA HA HA, underbaraste Bia ju{#lang_emotions_kiss}
    Störtskön kommentar.
    LIAM
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-07-10 10:42:06 följande:
    1klass har väl inte Molo längre? Mne kan ju kola om de har något... tack!
    Naeh, 1klass säljer inte Molo längre, möjligtvis att det kan hänga nåt plagg där men jag tror knappt det.

Lite nyfis, men vart bor ni? Eftersom ni åker t Ikea i Jkpg?
    LIAM
  • ängeln83

Ha ha, igår satt gubben hos min familj o beklagade sej över Liams bruna Hummel wct med gammelrosa revärer, pojkar ska INTE ha rosa.
    Gissa vad min lillebror just kom med till Liam?
    En gigantiskt stor råååååååsa plast bag med Hello Kitty på Gubben kommer smälla av när han får syn på den.

LIAM
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-07-10 10:53:35 följande:
    Skövde! Vi väntar på IKEA sedan många år, det finn s de som vil ha IKEA i Skara andra i Skövde så det blir nada under tiden.. Skövde vinner väl så småningom... Göteborg el Jönköping är det som gäller för oss. Jag är från GBG så vi åker dit ibland, men nu blir det Jkpg.
    Okay, då är det ju inte så långt o åka ju.
    Ikea i Jkpg är ju helt ok, verkar som det är många som bor längre bort som åker dit, tycker man hör en massa roliga dialekter när man är där
    Ni får väl ta en tur inne på A6 också, inte så många roliga affärer där iof, det skulle passa perfekt med en dansk affär därinne.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 10:55:59 följande:
    Ha ha ha    rätt åt gubben!!
    Jaaaah, där fick han minsann
    Min lillebror är förskolelärare och väääldigt ANTI flicka/rosa o pojke/blått.
    LIAM
  • ängeln83

Nån som kommer ihåg vad sidan hette som länkades till igår där dom hade en massa Plastisock shorts?

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14