Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Busbellan skrev 2009-07-19 10:34:06 följande:
    Varför åker ni inte?Har jag missat nåt, har varit dålig på att läsa tillbaka på sistone
    Maken har fått diskbråck Tre stycken tydligen så han får inte sitta ner alls helst, så bil i närmare två timmar är en dum idé... Hoppas på svar om det blir op eller inte nu i början på veckan.
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2009-07-19 10:42:40 följande:
    Åh nej vad tråkigt! Hade också missat det. Går det inte att komma iväg bara du och kidsen en helg eller så? Oj, tom på lagret? Undrar hur det har gått med min beställning? Minns knappt vad jag la..
    Har nog inte orkat skriva om det här Min syster kommer hit idag så kanske hon, jag och barnen kan åka en runda dit men jag vill ju veta óm det blir op eller inte och så först...maken lär behöva hjälp här hemma efter op.

Det var flera av sakerna jag beställde till matilda som också var slut redan Trsit värre!!!!
  • LA Woman
    Busbellan skrev 2009-07-19 10:45:26 följande:
    usch vad trist och diskbråck som gör så ont. Min syster har haft det några gånger.Det är inte så ofta det opereras längre va?
    Ja, han har riktigt ont Tror det blir op för hans del faktiskt, det sitter en massa nerver i kläm nämligen. Det såg visst inte alls bra ut enligt läkaren
    snigelina skrev 2009-07-19 10:45:17 följande:
    Fast i våras fylldes lagret på så det gick att beställa (nästan) allt igen, så vi får hoppas det går om du nu inte får tag på några innan dess!
    Hoppas på det då!!!! Vill verkligen ha badges till Matilda
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2009-07-19 10:51:54 följande:
    Morrn morrn!Åh, vad skönt! Jag fick iofs sova till 8.30 så jag ska inte klaga. Sambon jobbar idag och imorgon så jag är ensam hemma med Noel= inte sååå lugnt... Ja, det förstår jag. När får ni reda på om det blir op eller inte?Trist när sakerna är slut men det kommer kanske in mer? *hoppas*Jag har än så länge inte ett enda nytt plagg från Molo. Alltså från senaste kollektionen. Kalas! Ska packa lite senare i kväll. Hmm..har nog inte så mkt som är intressant för dig tror jag
    I veckan skulle de ringa, närmare än så ve jag inte...
    snigelina skrev 2009-07-19 10:52:35 följande:
    Usch, stackars honom Vad ont han måste ha Ja, det är ju bara juli och inte ens början áv hösten, så nog borde lagret få påfyllnad
    ja, jag tycker synd om honom

Ja, de fylldes ju faktiskt på när man tänker efter, men allt kommer nog inte in igen tyvärr...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14