Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Theina skrev 2009-07-12 21:47:04 följande:
    Vem frågade efter dalmatinerlinne med snörningen? finns iaf på bus och rackartyg
    Jag! - då ska jag kika.
  • saturnina
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 22:31:12 följande:
    Ahh, just ja! Den röda har jag ju sett förut o konstaterat att jag vill ha, men att den var dyr! Måste kolla in den långärmade också.
    Den var jättedyr. Men värd pengarna. Jag tycker det är svårt att hitta kläder till G som han passar i och gillar.
  • saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-13 09:31:03 följande:
    Det låter helt underbart
    Är inte du på Honeymoon?
  • saturnina
    Morty skrev 2009-07-13 10:06:36 följande:
    Tyvärr, ingen erfarenhet alls. Men det var söt!
    Theina skrev 2009-07-13 10:03:28 följande:
    gud vad fin
    Det stod att den var stor i storleken, så det blev ingen. Lillan är ju så smal.

Däremot kunde jag inte stå emot ett par söta kjolar till kjoltokiga storasyster plus världens sötaste kappa med blommor och hjärtfickor. Hade tänkt handla Molo och IdaT-klänningar, men det blev inget sånt.

http://mylittlecorner.co.uk/popup_image.php?pID=6191&image=0
    http://mylittlecorner.co.uk/popup_image.php?pID=6202&image=0

Kappan försvann visst, det var nog den sista jag tog.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-13 12:41:16 följande:
    isabel ÄLSKAR sina schleich (stavning?) djur! leker med dom vaaarje dag. sen älskar hon sina fiffileksaker och fiffihuset
    O är städmanisk och ville städa undan på sina hyllor, för hon tycker det är för mycket grejer nu. "Fiffihuset kan vi sälja till något annat barn nu" sa hon. Vi gör ju inget annat än skickar paket här tycker hon nog.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-13 12:57:42 följande:
    haha godingen då
    Buttelina skrev 2009-07-13 12:56:28 följande:
    jaa isabel älskar verkligen sina! där finns ju dinosaurier med smurfar ska vi köpa till isabel när hon fyller år tror jag.. oc ett smurfhus
    Vi köper någon smurf då och då - det gillar barnen. De kan man hitta på Tradera också.
  • saturnina
    Flock skrev 2009-07-13 13:08:30 följande:
    Jag trodde inte smurfar fanns länge   De är ju så gulliga! Tack, för svaret!
    De är helt inne igen. Oh, jag hade stort smurfhus & smurfar, men någon fick nog ärva dem. Jag hade även figurer som såg ut som smurfar, men som var rymdvarelser av något slag, bla en rosa tjej. Vad hette dom? *överkursar lite här nu*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14