Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Visst kan väl en tjej ha cubacars? Det är ju fina rååsa bilar också! Måste övertala sambon, de är såå fina men han tycker inte det passar :P

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-19 22:33:26 följande:
    Klart hon kan!! HAde jag hittat en i 86 till min tjej hade jag slagit till direkt! Nattis!
    Jaa! Och köper man body så kan man ju ha fina rååsa velourisarna till, då blir det ju tjejigt och bra så pappsen blir nöjd {#lang_emotions_smile} 
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-19 22:42:02 följande:
    Absolut! Själv vill jag ha en suit i 86. På T eller Fl? Ja, men schyyyyyy nu.... Avslutad.....
    Ja, hittar du ingen? Suit är nog mitt favvo plagg, så praktiskt och fint {#lang_emotions_kiss} 
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-19 22:49:11 följande:
    Näe, inte cuba cars....Har kaniner, cups, fleur & aquaflower i växalådan, saknas ferrari och cuba cars
    Fin växalåda! Tråk-Milla växer långsamt och har fortfarande 62, har precis börjat lite smått på 68.. Längtar ju efter min växalåda {#lang_emotions_laughing} Jag tror det finns cuba cars i 86 här i butiken {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 10:06:23 följande:
    Turkos lurv(tror det var din bild som gjorde mig sugen på den)Hand hand suit +mössaStarsklänning,butterfliesklänning,dalmatinklänningMolo hood med stjärnorMinisuit poetry stl 50- såå sötMoloknickers att matcha spacelinnet med5 t-shirts, joggingbyxor och päronklänning till mamman från MeandiBlingopaket med två stycken underbara badrockar,strandväska,gula frottebyxor och två örngottSom sagt...en del
    Oj vilken häärlig shopping! :)
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 11:34:22 följande:
    Jaaa- alldeles lovely De gula badkaftanerna var precis så fina som jag trodde(köpte två eftersom jag var osäker på storleken).. Maken höll på att dö dock,han ojjade och frustade för fullt
    Haha ja det kan jag tro. Min hade nog sprungit och gömt visakortet på en gång {#lang_emotions_tongue_out} 
  • solouniko

Åh vad irriterande! La upp en auktion med "köpnu", men nu går det ju inte att välja det när jag kollar på auktionen.. Hur kan det bli så? När jag kollade på den nyss under mina aktiva så gick det att välja köpnu, men inte nu längre. Vad tossigt"

• solouniko
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 11:53:25 följande:
    Du har inte fått något bud på auktionen då?
    Joo, det har jag. Försvinner köpnu då eller? Nybörjare på att sälja {#lang_emotions_cool}
  • solouniko
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 12:00:26 följande:
    Det kan vara lite förvirrande ibörjan. Ja KöpNu försvinner när du får första säljande budet.
    Haha jaha, det förklarar ju saken {#lang_emotions_wink} Så det är alltså bara första budgivaren som kan välja köpnu då? {#lang_emotions_dreamer} 
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 12:01:17 följande:
    Jaha..då slår klockan lunch och här sitter jag i morgonrock,tjock som en boll och äter ananassplitglassOm jag skulle börja packa lite flyttlådor och i samma veva knäppa de där utlovade bilderna på alla suits som finns i denna familjs ägo?? Frågan är bara om jag vågar det
    DO IT! {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14